sklep i serwis

SkiClick 7291 maksymalnie funkcjonalny

linia czarna pozioma
- cieszący się uznaniem wśród miłośników zimowych sportów na całym świecie klasyczna, niezawodna zapinka Thule do bezproblemowego podróżowania z nartami biegowymi;
- umożliwia bezpieczne przewożenie sprzętu oszczędzając wiele miejsca w przestrzeni dla podróżnych;
- kompaktowa konstrukcja podporządkowana zmniejszeniu oporów powietrza i zużycia paliwa;
- "trzy funkcje" -  bardzo praktyczne, nowatorskie rozwiązanie służące do przewożenia, przenoszenia jak również przechowywania (zestaw transportowy, torba z paskiem naramiennym i zaczep na ścianę);
- bardzo łatwy montaż na bagażniku czy do ściany za pomocą prostego zatrzasku;
- możliwość instalacji na belkach klasycznych, prostokątnych o wymiarach 20 x 30 mm i aerodynamicznych, aluminiowych z rowkiem T;
- bezpieczny zamek;
- torba chroniąca wiązania z zapięciami na kijki nr kat. 7294 (opcja);
- pełnowymiarowa torba do przechowywania i przewożenia nr kat. 7295 (opcja);
- mocowanie na ścianę nr kat. 7293 (opcja);
- umożliwia transport 1 pary "biegówek";
- w komplecie 2 sztuki;
- spełnia wymagania norm City Crash;
- gwarancja 5 lat
zapinki nart biegowych thule skiclick 7291
SkiClick 7291
zapinki nart biegowych thule skiclick 7291
skiclick 7291 z ochraniaczem wiązań 7294
SkiClick 7291 / 7294
skiclick 7291 z ochraniaczem wiązań 7294
widok zapiętego uchwytu narciarskiego do biegówek skiclick
kompaktowa konstrukcja
widok zapiętego uchwytu narciarskiego do biegówek skiclick
rozwinięty, przygotowany do zabezpieczania sprzętu
przed załadunkiem
rozwinięty, przygotowany do zabezpieczania sprzętu
konstrukcja zapewniająca zmniejszenie oporów powietrza i zużycia paliwa
pozycja transportowa
konstrukcja zapewniająca zmniejszenie oporów powietrza i zużycia paliwa
możliwość przenoszenia, mocowania do bagażnika lub ściany za pomocą prostego zatrzasku
trzy funkcje
możliwość przenoszenia, mocowania do bagażnika lub ściany za pomocą prostego zatrzasku
Wyposażenie dodatkowe dostępne oddzielnie:
akcesorium do przechowywania sprzętu mocowane na ścianę
Wall Fixation 7293
akcesorium do przechowywania sprzętu mocowane na ścianę
ochraniacz na wiązania do transportu biegówek z kijkami
SkiClick Bag 7294
ochraniacz na wiązania do transportu biegówek z kijkami
torba ochronna na wiązania z integralnymi mocowaniami do kijków
pokrowiec nr kat. 7294
torba ochronna na wiązania z integralnymi mocowaniami do kijków
pełnowymiarowa torba do przechowywania i przewożenia biegówek z kijkami
Full Size Bag 7295
pełnowymiarowa torba do przechowywania i przewożenia biegówek z kijkami
Informacje odnośnie zapytań o wersje przyssawkowe, magnetyczne?
montujemy narty biegowe do skiclick i wyjeżdżamy
pakujemy narty biegowe do uchwytów ski-click na dachu auta i wyruszamy
przewozimy snowboardy na dachu samochodu i szusujemy
załadunek desek, snowboardów do skiclik'a przed wyjazdem w góry
Planujesz wybrać się na szusowanie, gdy tylko pojawią się sprzyjające warunki na górskich stokach? Zaczynasz swoją zimową przygodę np. ze snowboardem? Gdy nadchodzi zima pasjonaci białego szaleństwa pakują swoje deski i czym prędzej udają się w góry. Spakowanie wszystkiego do samochodu nie jest łatwe, zwłaszcza gdy planujemy wyjazd z kompletem pasażerów np. w grupie przyjaciół, z rodziną. Przede wszystkim stajemy przed zadaniem, jak zapewnić komfort i bezpieczeństwo uczestnikom, zabrać sporą ilość bagażu, a także załadować sprzęt sportowy, stanowiący dość nietypowy, znacznej długości ładunek. Najprostszym, rozwiązaniem oszczędzającym miejsce w środku jest skorzystanie z zewnętrznych, klasycznych mocowań, instalowanych na belkach lub podstaw magnetycznych, bezpośrednio układanych na dachu pojazdu.
Niekwestionowanymi zaletami wersji magnetycznej jest łatwość montażu oraz uniwersalność polegająca na możliwości wykorzystania na wielu autach.
Bardzo wielu kierowców rozważa to rozwiązanie, widząc "jeżdżące" na nadwoziu anteny CB, lampy ostrzegawcze, oznaczenia TAXI. Zadawane jest pytanie - dlaczego nie narty, snowboard?
Poważnymi wadami, ograniczającymi stosowanie magnetycznych uchwytów są:
- bezwzględna konieczność montażu na czystej powierzchni, gdyż nawet drobne zabrudzenia mogą spowodować, że nie będą się stabilnie trzymały, co przy bardzo zmiennych warunkach pogodowych zimą, padającym śniegu, deszczu, mokrej, oszronionej czy pokrytej lodową skorupą karoserii jest bardzo trudne do spełnienia;
- duża zależność siły umocowania od wielkości stopy magnetycznej, jej elastyczności wpływającej na dokładność przylegania do profilu nadwozia oraz jakości materiału magnetycznego;
- ograniczona ładowność często do dwóch par;
- zmniejszająca się wraz z upływem czasu siła mocowania w związku z naturalnym procesem rozmagnesowywania się materiału podstawy;
- brak możliwości sprawdzenia w kolejnych latach eksploatacji zgodności w/w siły z wartością fabryczną, wymaganą do bezpiecznego transportu;
- szyberdachy uniemożliwiające uzyskanie wymaganej, minimalnej odległości między podporami zapewniającej stabilną pozycję transportowanego sprzętu;
- dachy wykluczające możliwość użycia takie, jak np. przeszklone i panoramiczne, krótkie małych lub sportowych aut, o niedostatecznej sztywności, których wytwórcy zabraniają umieszczania na nich rozwiązań mocujących czy strukturalne wykonane z kompozytu, tworzywa sztucznego, a także oklejone folią imitującą carbon, ochronną;
- pozostawianie śladów, zarysowań, zmatowień powłoki lakierniczej w miejscach ustawienia podpór magnetycznych wynikające z niestarannego oczyszczenia powierzchni przed montażem, dostawania się zanieczyszczeń np. drobin kurzu, piasku, brei śnieżnej w szczeliny pod stopą w wyniku niedokładnego przylegania, drgań i przemieszczeń wywoływanych siłą oporów powietrza, nierównościami jezdni;
- ograniczenie prędkości, a często także konieczność zakładania dodatkowego zabezpieczenia w czasie jazdy np. specjalnej linki będącej na wyposażeniu kompletu, zapinanej w drzwiach kierowcy na wypadek ich ewentualnego przesuwania się pod wpływem siły oporu powietrza czy podmuchów wiatru;
- wymagania podczas przechowywania, dotyczące przestrzegania odpowiedniego ułożenia podpór względem siebie umieszczonych we wspólnym opakowaniu, zachowania wymaganej odległości od elementów metalowych mające na celu zminimalizowanie efektu rozmagnesowywania się płyt.
Przed podjęciem decyzji o zakupie warto dokładnie zapoznać się z warunkami bezpiecznego użytkowania konkretnego produktu zawartymi w instrukcji. Podczas przechowywania, gdy nie są wykorzystywane zaleca się przestrzeganie odpowiedniego ułożenia podpór względem siebie, zachowania wymaganej w instrukcji odległości od elementów metalowych w celu zminimalizowania efektu rozmagnesowywania się płyt. Wyżej wymienione liczne ograniczenia sprawiły, że podstawy magnetyczne są sporadycznie wykorzystywane np. na krótkich dystansach, przy niewielkich prędkościach w rejonach górskich.
Przede wszystkim, dbając o bezpieczeństwo zarówno swoje jak również innych uczestników ruchu drogowego właściwym wyborem jest dobrze dobrany bagażnik dla nart lub, jeżeli wyjazd wymaga naprawdę dużo miejsca bagażowego odpowiedniej wielkości "pack" bagażowy. Doskonale wiadomo, że same buty kilku osób zajmują go bardzo wiele, a do tego dochodzą jeszcze kije, spodnie, kurtki, bluzy, kaski, rękawice, gogle.
Specjalnie przystosowane, zaprojektowane przez profesjonalistów, łatwe w obsłudze i montażu akcesorium do przewozu różnego typu desek stanowiące uzupełnienie dla belek to wygodne, bezpieczne rozwiązanie, wystarczające na wiele lat bezproblemowej eksploatacji. Bardzo praktycznym, wręcz niezbędnym dopełnieniem całości zestawu są pokrowce, w których zapakujemy "deski" do mocowań, chroniąc go i wiązania przed brudem, breją śnieżno-błotną, solą drogową, piaskiem podczas przejazdu.
Jeżeli jednak wizja brudnych i mokrych pokrowców czy nart na dachu spowodowała, że poszukujemy innych opcji, albo pojawiła się konieczność uzyskania miejsca nie tylko na sprzęt ale i znaczną ilość bagażu wówczas doskonałym kompanem podróży jest "zamykana przestrzeń nad dachem". To zdecydowanie numer jeden! Nie dość, że możemy ją wykorzystywać przez cały rok, to umożliwia nam bezpieczne zapakowanie całego ekwipunku pozostawiając wciąż wolny tył samochodu.
prędkość maksymalna ze sprzętem w uchwytach wynosi 130 km/h
dopuszczalna prędkość
prędkość maksymalna ze sprzętem w uchwytach wynosi 130 km/h
możliwość zapewnienia odpowiedniej ilości miejsca dla sprzętu z wysokimi wiązaniami
wysokie nóżki
możliwość zapewnienia odpowiedniej ilości miejsca dla sprzętu z wysokimi wiązaniami
narty powinny być zamontowane „czubami” tyłem w kierunku jazdy
mniejsze opory, hałas
narty powinny być zamontowane „czubami” tyłem w kierunku jazdy
zwróć uwagę podczas załadunku aby zapewnić całkowite otwarcie klapy
tylne drzwi
zwróć uwagę podczas załadunku aby zapewnić całkowite otwarcie klapy
umieszczenie wiązań bliżej przedniej belki zapobiega przesuwaniu podczas gwałtownego hamowania
prawidłowe ułożenie
umieszczenie wiązań bliżej przedniej belki zapobiega przesuwaniu podczas gwałtownego hamowania
zwróć uwagę na odpowiednią odległość, rozstaw zapobiegając wysunięciu się sprzętu
właściwa odległość
zwróć uwagę na odpowiednią odległość, rozstaw zapobiegając wysunięciu się sprzętu
zachowaj bezpieczną odległość nad dachem na wysokie wiązania korzystając z nóżek
dodatkowa przestrzeń
zachowaj bezpieczną odległość nad dachem na wysokie wiązania korzystając z nóżek
pamiętaj o sprzęcie wjeżdżając samochodem do niskich bram, garaży, pod wiaty
zachowaj ostrożność
pamiętaj o sprzęcie wjeżdżając samochodem do niskich bram, garaży, pod wiaty
pamiętaj o sprawdzeniu prawidłowego ułożenia i zamocowania nart
zabezpieczenie ładunku
pamiętaj o sprawdzeniu prawidłowego ułożenia i zamocowania nart
pamiętaj o sprawdzeniu prawidłowości instalacji bagażnika
kontrola montażu
pamiętaj o sprawdzeniu prawidłowości instalacji bagażnika
zaleca się demontaż akcesoriów przed wjazdem na myjnię automatyczną
myjnia automatyczna
zaleca się demontaż akcesoriów przed wjazdem na myjnię automatyczną
zaleca sie przechowywanie instrukcji pod ręką np. w schowku auta
instrukcja obsługi
zaleca sie przechowywanie instrukcji pod ręką np. w schowku auta
Ważne wskazówki dotyczące eksploatacji:
- jeżeli instrukcja obsługi nie określa miejsc montażu, zaleca się zachowanie pomiędzy bazami odległości wynoszącej co najmniej 70 cm dla zapewnienia stabilnej pozycji ładunku w podróży;
- umieszczając "deski" zwróć uwagę, aby były skierowane tyłem do kierunku jazdy;
- zapewnij właściwą ilość miejsca na wiązania, chroniąc karoserię przed uszkodzeniem;
- zaleca się transportowanie w pokrowcach, które zabezpieczą je (szczególnie wiązania, naostrzone krawędzie) przed breją śnieżną, błotem pośniegowym, solą drogową, piaskiem i innymi zanieczyszczeniami drogowymi;
- ułóż je tak, aby wiązania znajdowały się bliżej przedniej belki, zabezpieczając w powyższy sposób przed przemieszczaniem się podczas gwałtownego hamowania;
- umieść je także tak, aby zapewnić sobie możliwość bezpiecznego otwierania tylnej klapy;
- ponieważ załadowany pojazd ma większą wysokość zachowaj ostrożność przy wjeżdżaniu do niskich bram, garaży, parkingów, wiat;
- wyjmij sprzęt sportowy, a także zdemontuj akcesoria przed wjazdem na myjnię automatyczną;
- sprawdź prawidłowość montażu dodatkowego wyposażenia oraz zabezpieczenie rzeczy przed rozpoczęciem jazdy;
- należy pamiętać, aby wszystkie zamki stanowiące wyposażenie fabryczne systemu transportowego podczas jazdy były zamknięte;
- w czasie długiej podróży, przy okazji przerw na odpoczynek zaleca się kontrolowanie zabezpieczenia ładunku;
- dopuszczalna prędkość maksymalna z załadowanym w przystawkach ekwipunkiem wynosi 130 km/h;
Jeżeli szukają Państwo akcesoriów transportowych, wysokiej jakości produktów zapraszamy do naszego sklepu. Służymy profesjonalną radą i pomocą.
linia czarna pozioma