sklep producenta

CS-10 samoczynnie napinany, najszybciej zdejmowany

linia czarna pozioma
- doskonałe parametry eksploatacyjne, płynne przenoszenie siły napędowej i hamowania kół samochodów osobowych na jezdnię dzięki asymetrycznemu, rombowemu wzorowi a także dodatkowym ogniwom kruszącym lód gwarantujące wysoki komfort podróżowania;
- doskonała przyczepność na śniegu i lodzie;
- łatwość montażu połączona z opatentowanym, automatycznym systemem samonapinającym wyposażonym w mikro regulację umożliwia sprawne ich założenie na koła i kontynuowanie podróży niemalże natychmiast (po ruszeniu nastąpi samoczynne dociągnięcie do opony i stałe automatyczne kontrolowanie naciągu podczas jazdy);
- unikalny łańcuch Thule z niezwykle wygodnym system zewnętrznego, bardzo szybkiego demontażu jedną ręką za pomocą specjalnego uchwytu sprawia, że zdejmowanie jest proste, jak nigdy dotąd;
- specjalny rodzaj wyselekcjonowanej stali stopowej oraz rygorystyczny proces obróbki cieplnej gwarantują najwyższą jakość, wytrzymałość ogniw oraz bezpieczeństwo podczas eksploatacji;
- kompatybilność z systemami kontroli trakcji i hamowania ABS/ESP;
- standardowo wyposażone w odbojniki nylonowe służące do ochrony felg aluminiowych (w komplecie - do samodzielnego montażu);
- stonowane wzornictwo oraz charakterystyczne oznaczenia kolorystyczne ułatwiające obsługę;
- wielkość ogniw: 10 mm (wymagany prześwit między oponą a elementami zawieszenia);
- w komplecie 2 sztuki;
- homologacje i certyfikaty: O-Norm 5117, CUNA, UNI 11313, TUV;
- gwarancja 5 lat
łańcuch przeciwśniegowy thule cs-10 z układem szybkiego demontażu i samoczynnego napinania
CS-10
łańcuch przeciwśniegowy thule cs-10 z układem szybkiego demontażu i samoczynnego napinania
widok z łańcucha śnieżnego cs 10 z samoczynnym napinaniem i szybkim demontażem z boku koła
CS-10
widok z łańcucha śnieżnego cs 10 z samoczynnym napinaniem i szybkim demontażem z boku koła
struktura asymetrycznego rombowego splotu siatki ogniw
asymetryczny, rombowy splot
struktura asymetrycznego rombowego splotu siatki ogniw
mechanizm samoczynnie napinający i kontrolujący prawidłowe przyleganie ogniw do opony
zespół napinacza
mechanizm samoczynnie napinający i kontrolujący prawidłowe przyleganie ogniw do opony
precyzyjny system mikro regulacji utrzymujący stałą siłę napięcia podczas jazdy
układ mikro regulacji
precyzyjny system mikro regulacji utrzymujący stałą siłę napięcia podczas jazdy
obszary poprzecznych dodatkowych ogniw wspomagających kruszenie lodu
dodatkowe ogniwa
obszary poprzecznych dodatkowych ogniw wspomagających kruszenie lodu
uchwyt odblokowujący mechanizm szybkiego demontażu cs 10
mechanizm demontażu
uchwyt odblokowujący mechanizm szybkiego demontażu cs 10
wystarczy jedno pociągnięcie za uchwyt aby demontaż łańcucha stał się faktem
błyskawiczny demontaż
wystarczy jedno pociągnięcie za uchwyt aby demontaż łańcucha stał się faktem
złożona z nylonowych odbojników ochraniacze felgi aluminiowej
ochrona felg aluminiowych
złożona z nylonowych odbojników ochraniacze felgi aluminiowej
model do samochodów osobowych z 10 milimetrowymi ogniwam
10 mm ogniwa
model do samochodów osobowych z 10 milimetrowymi ogniwam
Systemy napinające
samochód wyposażony w łańcuch przeciwśnieżny cs 10
docieramy bezpiecznie na stok jadąc w nakładkach śniegowych cs 10
na kołach samochodu antypoślizgowy cs 10
komfortowa trasa w przeciwślizgowych cs 10
Większość certyfikowanych produktów renomowanych producentów wykonana jest ze stali o podwyższonej wytrzymałości (stopy manganowe bądź tytanowe) a siatka ogniw spleciona jest w kształt rombowy ukośny. Oczka wykonywane są z drutu ciągnionego o przekroju prostokątnym, o wymiarze od siedmiu do dwunastu milimetrów w przypadku samochodów osobowych, natomiast dla aut typu suv, van, bus i ciężarowych od 12 mm wzwyż.
Kolejną kwestią są różne systemy napinające i wynikające z nich odmienne sposoby eksploatacji. Ogólnie można rzec, że różni je łatwość i szybkość zakładania. Najczęściej spotykanymi rozwiązaniami mocująco-napinającymi są manualne i automatyczne.
W przypadku napinacza manualnego, po ich założeniu na koła osi napędowej, prawidłowym zapięciu należy przejechać odcinek około 100-200 metrów a następnie się zatrzymać i je dociągnąć. Wynika to z ich konstrukcji oraz faktu, że podczas ich montażu pozostał luz spowodowany brakiem możliwości wprowadzenia siatki ogniw pomiędzy koło a jezdnię.
W wersjach z napinaczami automatycznymi powyższy problem nie występuje. W tych rozwiązaniach napięcie jest korygowane przez układ mikro regulacji samoczynnie a zaczyna już z pierwszym obrotem koła. Są one gwarancją stałego napięcia siatki, kontrolowania jej właściwego dociągnięcia do opony podczas jazdy. Warto zauważyć, że wyższy jest nie tylko komfort obsługi ale również nasze bezpieczeństwo, gdyż nie zawsze jest miejsce na to, aby się zatrzymać i dociągnąć mocowanie, jak to ma miejsce w przypadku wersji manualnych.
Warto wiedzieć, że w grupie premium stosuje się specjalny moduł wkomponowany w siatkę ogniw służący do szybkiego demontażu. Pociągnięcie uchwytu rozpina całość natychmiast i można je schować do opakowania, gdy dotarliśmy już do drogi niezaśnieżonej.  
Oferowane obecnie na rynku zestawy instalowane są na kołach bez konieczności najeżdżania czy unoszenia (lewarowania) auta. Konieczność najechania na rozłożone, na jezdni przed kołami łańcuchy występowała w pierwszych, stanowiących już historię konstrukcjach charakteryzujących się splotem ogniw tzw. drabinkowym.
linia czarna pozioma