sklep firmowy

Rapid Crossroad 775 do relingów o dowolnym przekroju

linia czarna
- crossroad, to łączące w sobie wysoką wydajność, stabilność i przemyślaną konstrukcję stelaże Thule na poręczowe relingi o średnicach od 20 do aż 68 mm i dowolnym kształcie zabezpieczające cały jego profil;
- miękkie, gumowe powłoki stopy oraz taśmy opasującej dookoła reling samochodu doskonale chronią go przed uszkodzeniami, a jednocześnie zapewniają najwyższe bezpieczeństwo podczas eksploatacji;
- możliwość indywidualnego skonfigurowania zestawu dla własnych potrzeb dzięki dostępności różnych wersji:
WinBar Evo - niezwykle cichych, inspirowanych przekrojem skrzydła samolotu, niezwykle wytrzymałych i zapewniających maksymalną przestrzeń ładunkową dla osób planujących częste korzystanie (dostarczanych w kolorze naturalnego aluminium lub czarnym matowym);
SlideBar - stanowiących unikalną na rynku, wysuwaną na dwie strony, znad karoserii konstrukcję ułatwiającą umieszczanie i zdejmowanie sprzętu, bagażu i innych ładunków w przypadku suv, mpv, bus, van;
SquareBar - klasycznych stalowych, prostokątnych, o wysokiej nośności i dużej wytrzymałości powleczonych termokurczliwym polimerem;
- prosta operacja montażu i demontażu za pomocą wysuwanych pokręteł wyposażonych w zamki nie wymaga użycia dodatkowych narzędzi;
- wysoka jakość wykonania i użytych materiałów gwarantująca niezawodność w każdym aspekcie;
- mocowania do pojazdu zabezpieczone przy pomocy zamków;
- wysokość stopy 775 - 6,5 cm;
- dopuszczalna ładowność do 100 kg;
- certyfikaty bezpieczeństwa: TUV GS;
- spełnia wymagania norm City Crash;
- gwarancja 5 lat
stelaż dachowy thule crossroad railing 775 do relingów poręczowych
CrossRoad Railing 775 WingBar Evo
stelaż dachowy thule crossroad railing 775 do relingów poręczowych
wyjątkowo cichy, opływowy produkt z kanałem T ze stopami 775 na relingach podniesionych
WingBar Evo aluminium
wyjątkowo cichy, opływowy produkt z kanałem T ze stopami 775 na relingach podniesionych
unikalny, wysuwany do 60 cm z nad dachu model z rowkiem T współpracuje ze stopą 775 relingów nad karoserią
SlideBar aluminium
unikalny, wysuwany do 60 cm z nad dachu model z rowkiem T współpracuje ze stopą 775 relingów nad karoserią
niezwykle cicha, aerodynamiczna wersja aluminiowa z profilem T oferowana do stóp 775 przy relingu ponad nadwoziem
WingBar Evo black matt
niezwykle cicha, aerodynamiczna wersja aluminiowa z profilem T oferowana do stóp 775 przy relingu ponad nadwoziem
mocny, standardowy, stalowy wyrób prostokątny pokryty czarnym polimerem dostępny ze stopami 775
Squarebar stal
mocny, standardowy, stalowy wyrób prostokątny pokryty czarnym polimerem dostępny ze stopami 775
Bezpieczeństwo i jakość którym możesz zaufać
baza rapid railing crossroad 775 dla pojazdu osobowego
rapid railing crossroad typu 775 na auto kombi, van, bus
produkt rapid railing crossroad na samochodzie
wyrób rapid railing w wykonaniu crossroad 775
Jeżeli kiedykolwiek widziałeś rowery, narty, kajak, deskę surfingową czy bagaże na zewnątrz samochodów, prawdopodobnie transportowane były z wykorzystaniem rozwiązań szwedzkiego producenta. Jak przystało na światowego lidera w dziedzinie systemów transportowych, w tym bagażników, relingów, uchwytów na rowery itp. ściśle dążącego, aby być o krok do przodu, dostarczając produkty zapewniające wysoką jakości do samego końca rozwiązania testowane są w każdym aspekcie. Dla tych, którzy zabierają sprzęt sportowy, duże ilości ekwipunku w podróż, mocny i niezawodny system przewozowy jest niezbędnym wyposażeniem.
W firmowym, światowej klasy ośrodku testowym w Hillerstorp, w Szwecji pracuje jedno z najnowocześniejszych urządzeń testowych do symulacji warunków, z jakimi mogą się spotkać produkty firmy na drogach całego świata. Obiekt obsługuje całą grupę, mającą wiele lokalizacji na   świecie. Zestaw testowy Moog FCS zajmuje specjalne miejsce w obiekcie, który odpowiada za zapewnienie najwyższej jakości produktów w globalnej działalności.
Niezależnie od tego czy mkniesz autostradą z deską surfingową przymocowaną w uchwytach na samochodzie, czy napotykasz porywy wiatru w przełęczach z bagażem na zewnątrz suv-a, przemierzasz hatchback'iem kręte, górskie serpentyny z rowerami nad głową stanowisko testowe Moog FCS symuluje w warunkach laboratoryjnych wszystkie siły oddziaływujące na produkt w rzeczywistości, na drodze. Dostarczając produkt do sklepów renomowana marka musi posiadać pewność, że każdy wyrób, specjalistyczny uchwyt są mocno przymocowane do pojazdu i będą stanowiły całość nawet po przejechaniu setek tysięcy kilometrów. Kompleksowe, wszechstronne rozwiązanie do testowania Moog FCS składa się z wieloosiowej wstrząsarki MAST, modułów oprogramowania do wydajnego, szybkiego przeprowadzania szerokiej gamy testów, oprogramowania operacyjnego do przygotowywania i przeprowadzania testów symulujących jazdę po różnych rodzajach nawierzchni oraz modułu archiwizacji i analizy danych. Testować można między innymi jednostki mocujące (stopy, kity), belki, uchwyty sprzętu sportowego na oryginalnych fragmentach karoserii samochodów dostarczanych przez producentów aut.
Wieloosiowy stół wstrząsowy pozwala na osiągnięcie żądanego przyspieszenia testowego, uzyskania wymaganej siły i przemieszczenia oraz precyzyjnego odtworzenia danych zebranych w warunkach drogowych. Stół HexaTest MAST to sześcionożny sześciokąt, który jest przesuwany za pomocą hydraulicznych siłowników Moog. Bardzo wysoka wydajność, kompaktowa konstrukcja, światowej klasy wysokowydajne siłowniki, serwozawory, sterowniki cyfrowe oraz wiedza technologiczna Moog były niezbędne, aby zapewnić trwałe rozwiązanie mogące sprostać także wyzwaniom jutra.
System charakteryzuje się sześcioma stopniami swobody - stół porusza się w osiach x, y, z, z ruchami obrotowymi we wszystkich trzech (skok, przechylenie i odchylenie). Jednostka sterująca zawiaduje bardzo skomplikowanym procesem, ponieważ np. tylko ruch wzdłuż jednej osi wymaga użycia wszystkich sześciu siłowników. Ponadto muszą one być doskonale zsynchronizowane z uwzględnieniem prędkości i czasu podczas wibracji przy wysokich częstotliwościach. Zespoły sprężyn powietrznych aktywowanych automatycznie i siłowników hydraulicznych zapewniają wibracje stołu w zakresie częstotliwości od 0,8 do 80 Hz (drgań / sekundę), z amplitudą ponad 140 mm wzdłuż każdej z osi x, y, z, przy maksymalnym przemieszczeniu kątowym  +/- 10 stopni oraz maksymalnym obciążeniu do 450 kg. Sprostanie w/w charakterystyce stanowiska testowego wymaga jego zakotwiczenia w "masie sejsmicznej", masywnym betonowym bloku, który waży 88 ton. Możliwość kilkudniowego działania bez zatrzymania, odpowiadająca w codziennych warunkach okresowi przebytych setek tysięcy kilometrów umożliwia przeprowadzenie testów szybciej niż kiedykolwiek wcześniej.
Dzięki ekspertom z zakresu oprogramowania do testowania rzeczywistości wirtualnie, inżynierom opracowującym modele CAD, wewnętrznym możliwościom testowym budowana jest baza wiedzy, opracowywane są coraz doskonalsze bagażniki, gwarantujące niezawodność przez wiele lat użytkowania, które świetnie wyglądają, są proste w montażu, niemal całkowicie bezgłośne nawet przy prędkościach autostradowych, profesjonalnie wykonane i doskonale spasowane.
z kajakiem w uchwycie podczas testu
centrum testowe bagażników samochodowych
rower podczas prób w centrum testowym
test produktu z uchwytem rowerowym
Zapraszamy do sklepu, z nami łatwo znajdziesz rozwiązanie, które pomoże Ci przewieźć więcej i cieszyć się swoimi pasjami. Nowoczesne wzornictwo, najwyższa jakość wykonania, świetne właściwości aerodynamiczne, przyjazność obsługi i montażu oraz szwedzka obsesja na punkcie bezpieczeństwa sprawia, że podróżowanie w komfortowy sposób z rowerami, kajakiem, deską surfingową, windsurfingową, nartami, snowboardem i całym ekwipunkiem na najdłuższych nawet dystansach jest przyjemnością. Jeśli chodzi o samą jazdę, to produkty spisują się dokładnie tak, jak można oczekiwać po wyrobach wysokiej klasy. Kilkusetkilometrowe trasy, a może nawet więcej przejeżdżanych kilometrów ze sprzętem nad głową czy haku holowniczym nie przynoszą absolutnie żadnych niespodzianek. Raz dokręcone, zamknięte na klucz zachowują swój układ przez całą podróż.
linia czarna