Bagażnik bazowy Thule Rapid Crossroad 775 do relingów dachowych o dowolnym przekroju

- crossroad, to łączące w sobie wysoką wydajność, stabilność i przemyślaną konstrukcję bagażniki na poręczowe relingi dachowe o średnicach od 20 do aż 68 mm i dowolnym kształcie zabezpieczające cały jego profil;
- miękkie, gumowe powłoki stopy oraz taśmy opasującej dookoła reling samochodu doskonale chronią go przed uszkodzeniami, a jednocześnie zapewniają najwyższe bezpieczeństwo podczas eksploatacji;
- możliwość indywidualnego skonfigurowania zestawu dla własnych potrzeb dzięki dostępności różnych wersji belek bazowych:
WinBar Evo - niezwykle cichych, inspirowanych poprzecznym przekrojem skrzydła samolotu, niezwykle wytrzymałych i zapewniających maksymalną przestrzeń ładunkową poprzeczek dla osób planujących częste korzystanie z  bagażnika (dostępne w kolorze naturalnego aluminium lub czarny mat);
SlideBar - stanowiących unikalną na rynku, wysuwaną na dwie strony, znad dachu karoserii konstrukcję ułatwiającą umieszczanie i zdejmowanie sprzętu, bagażu i innych ładunków w przypadku wyższych samochodów;
SquareBar - klasyczne stalowe, prostokątne poprzeczki, o wysokiej nośności i dużej wytrzymałości powleczone polimerem;
- prosta operacja montażu i demontażu za pomocą wysuwanych pokręteł wyposażonych w zamki nie wymaga użycia dodatkowych narzędzi;
- wysoka jakość wykonania i użytych materiałów gwarantująca niezawodność w każdym aspekcie;
- mocowania do pojazdu zabezpieczone przy pomocy zamków;
- wysokość stopy 775 - 6,5 cm;
- dopuszczalna ładowność do 100 kg;
- certyfikaty bezpieczeństwa: TUV GS;
- spełnia wymagania norm City Crash;
- gwarancja 5 lat
Rapid Railing 775 z belką WingBar naturalne aluminum (opcja czarna matowa)
Rapid Railing 775 z belką WingBar naturalne aluminum (opcja czarna matowa)
WingBar niezwykle ciche, aerodynamiczne, aluminiowe i stylowe belki z rowkiem T
WingBar niezwykle ciche, aerodynamiczne, aluminiowe i stylowe belki z rowkiem T
SlideBar innowacyjne, aluminiowe, wysuwane do 60 cm z nad dachu belki z rowkiem T
SlideBar innowacyjne, aluminiowe, wysuwane do 60 cm z nad dachu belki z rowkiem T
WingBar Black niezwykle ciche, aerodynamiczne, aluminiowe i stylowe belki z rowkiem T
WingBar Black niezwykle ciche, aerodynamiczne, aluminiowe i stylowe belki z rowkiem T
klasyczne i wytrzymałe, stalowe belki prostokątne pokryte czarnym tworzywem
klasyczne i wytrzymałe, stalowe belki prostokątne pokryte czarnym tworzywem
Propozycje powiększenia przestrzeni bagażowej, dodatkowego miejsca w samochodzie i przewożenia dużej ilości sprzętu:
Szwedzkie bagażniki samochodowe, czyli bezpieczeństwo przetestowane do granic możliwości i dalej
Jeżeli kiedykolwiek widziałeś rowery, narty, kajak, deskę surfingową czy bagaże na dachu samochodu, prawdopodobnie transportowane były z wykorzystaniem rozwiązań szwedzkiego producenta, firmy Thule. Jak przystało na światowego lidera w dziedzinie samochodowych systemów transportowych, w tym boxów dachowych, bagażników bazowych, relingów, uchwytów na rowery itp. ściśle dążącego, aby być o krok do przodu, dostarczając produkty zapewniające wysoką jakości do samego końca rozwiązania testowane są w każdym aspekcie. Dla tych, którzy zabierają sprzęt sportowy, duże ilości ekwipunku w podróż, mocny i niezawodny system bazowy jest niezbędnym wyposażeniem.
W światowej klasy ośrodku testowym Thule, w Hillerstorp w Szwecji pracuje jedno z najnowocześniejszych urządzeń testowych do symulacji warunków, z jakimi mogą się spotkać produkty firmy na drogach całego świata. Obiekt obsługuje całą grupę Thule, mającą wiele lokalizacji na   świecie. Zestaw testowy Moog FCS zajmuje specjalne miejsce w obiekcie, który odpowiada za zapewnienie najwyższej jakości produktów w globalnej działalności Thule.
Niezależnie od tego czy mkniesz autostardą z deską surfingową przymocowaną w uchwytach na bagażniku dachowym samochodu, czy napotykasz porywy wiatru w przełęczach z bagażem na dachu suv-a, przemierzasz hatchback'iem kręte, górskie serpentyny z rowerami nad głową stanowisko testowe Moog FCS symuluje w warunkach laboratoryjnych wszystkie siły oddziaływujące na produkt w rzeczywistości, na drodze. Dostarczając produkt do sklepów Thule musi posiadać pewność, że bagażnik, box, specjalistyczny uchwyt są mocno przymocowane do pojazdu i będą stanowiły całość nawet po przejechaniu setek tysięcy kilometrów. Kompleksowe, wszechstronne rozwiązanie do testowania Moog FCS składa się z wieloosiowej wstrząsarki MAST, modułów oprogramowania do wydajnego, szybkiego przeprowadzania szerokiej gamy testów, oprogramowania operacyjnego do przygotowywania i przeprowadzania testów symulujących jazdę po różnych rodzajach nawierzchni oraz modułu archiwizacji i analizy danych. Testować można między innymi jednostki mocujące (stopy, kity), belki dachowe (stelaże), uchwyty sprzętu sportowego, boxy na oryginalnych dachach samochodów dostarczanych przez producentów aut.
Wieloosiowy stół wstrząsowy pozwala na osiągnięcie żądanego przyspieszenia testowego, uzyskania wymaganej siły i przemieszczenia oraz precyzyjnego odtworzenia danych zebranych w warunkach drogowych. Stół HexaTest MAST to sześcionożny sześciokąt, który jest przesuwany za pomocą hydraulicznych siłowników Moog. Bardzo wysoka wydajność, kompaktowa konstrukcja, światowej klasy wysokowydajne siłowniki, serwozawory, sterowniki cyfrowe oraz wiedza technologiczna Moog były niezbędne, aby zapewnić trwałe rozwiązanie mogące sprostać także wyzwaniom jutra.
System charakteryzuje się sześcioma stopniami swobody - stół porusza się w osiach x, y, z, z ruchami obrotowymi we wszystkich trzech (skok, przechylenie i odchylenie). Jednostka sterująca zawiaduje bardzo skomplikowanym procesem, ponieważ np. tylko ruch wzdłuż jednej osi wymaga użycia wszystkich sześciu siłowników. Ponadto muszą one być doskonale zsynchronizowane z uwzględnieniem prędkości i czasu podczas wibracji przy wysokich częstotliwościach. Zespoły sprężyn powietrznych aktywowanych automatycznie i siłowników hydraulicznych zapewniają wibracje stołu w zakresie częstotliwości od 0,8 do 80 Hz (drgań / sekundę), z amplitudą ponad 140 mm wzdłuż każdej z osi x, y, z, przy maksymalnym przemieszczeniu kątowym  +/- 10 stopni oraz maksymalnym obciążeniu do 450 kg. Sprostanie w/w charakterystyce stanowiska testowego wymaga jego zakotwiczenia w "masie sejsmicznej", masywnym betonowym bloku , który waży 88 ton. Możliwość kilkudniowego działania bez zatrzymania, odpowiadająca w codziennych warunkach okresowi przebytych setek tysięcy kilometrów umożliwia przeprowadznie testów szybciej niż kiedykolwiek wcześniej.
Dzięki ekspertom z zakresu oprogramowania do testowania rzeczywistości wirtualnie, inżynierom opracowującym modele CAD, wewnętrznym możliwościom testowym budowana jest baza wiedzy, opracowywane są coraz doskonalsze bagażniki Thule, gwarantujące niezawodność przez wiele lat użytkowania, które świetnie wyglądają, są proste w montażu, niemal całkowicie bezgłośne nawet przy prędkościach autostradowych, profesjonalnie wykonane i doskonale spasowane.
Zapraszamy do sklepu, z nami łatwo znajdziesz rozwiązanie, które pomoże Ci przewieźć więcej sprzętu i cieszyć się swoimi pasjami. Nowoczesne wzornictwo, najwyższa jakość wykonania, świetne właściwości aerodynamiczne, przyjazność obsługi i montażu oraz szwedzka obsesja na punkcie bezpieczeństwa bagażników samochodowych ułatwiają podróżowanie w komfortowy sposób z rowerami, kajakiem, deseką surfingową, windsurfingową, nartami, snowboardem i całym ekwipunkiem na najdłuższych nawet dystansach. Jeśli chodzi o samą jazdę, to produkty Thule spisują się dokładnie tak, jak można oczekiwać po sprzęcie Thule. Kilkusetkilometrowe trasy, a może nawet więcej przejeżdżanych kilometrów ze sprzętem na dachu czy haku holowniczym nie przynoszą absolutnie żadnych niespodzianek. Raz dokręcone, zamknięte na klucz zachowują swój układ przez całą podróż.