sklep firmowy

Rapid 754-774 z adapterem do nadwozia trzydrzwiowego lub coupe

- wyjątkowo eleganckie, opływowe, uniwersalne galeryjki Thule na auta dwudrzwiowe coupe i trzydrzwiowe hatchback bez relingów czy fabrycznych miejsc mocowań;
- uzyskanie odpowiedniego odstępu dzięki adapterowi nr kat. 774 gwarantuje pewność mocowania, a jednocześnie możliwość instalacji różnych uchwytów rowerowych, narciarskich i innych akcesoriów;
- w zależności od preferencji możliwość skonfigurowania bagażnika:
WinBar Evo - niezwykle cichego, inspirowanego konstrukcją skrzydła samolotu i wytrzymałego dla planujących częste użytkowanie (dostępny w kolorze naturalnego aluminium lub czarny matowy);
SlideBar - innowacyjnego, wysuwanego poza obrys nadwozia, ułatwiającego ładowanie i rozładowywanie ładunku szczególnie polecanego dla wyższych środków transportu;
SquareBar - klasycznego, mocnego, o stalowym, prostokątnym przekroju 2 x 3 cm powleczonego tworzywem;
- możliwość sprawnej instalacji bez użycia dodatkowych narzędzi;
- jednoznaczność prawidłowego, bezpiecznego montażu dzięki pokrętłom wyposażonym we wskaźnik optymalnej siły dokręcania;
- doskonałe dopasowane do profilu nadwozia gwarantujące jego ochronę i najwyższe bezpieczeństwo podczas eksploatacji;
- wymienność kitów dopasowujących pozwala na zastosowanie na innych autach;
- ciągłe przygotowywanie kolejnych podzespołów do pojawiających się na rynku nowych pojazdów;
- wyposażony fabrycznie w zamki;
- wysokość stopy 754 - 9,6 cm;
- dopuszczalna ładowność do 75 kg;
- certyfikaty bezpieczeństwa: TUV GS;
- spełnia wymagania norm City Crash;
- gwarancja 5 lat
galeryjka dachowa z adapterem thule rapid system 754 - 774 na pojazdy trzydrzwiowe, coupe
Rapid System 754 i 774 WingBar Evo
galeryjka dachowa z adapterem thule rapid system 754 - 774 na pojazdy trzydrzwiowe, coupe
elegancki, aerodynamiczny model z kanałkiem T współpracuje ze stopą 754 adapterem 774 do pojazdów trzydrzwiowych i coupe
WingBar Evo aluminium
elegancki, aerodynamiczny model z kanałkiem T współpracuje ze stopą 754 adapterem 774 do pojazdów trzydrzwiowych i coupe
wygodny, wysuwany do 60 cm z nad dachu wyrób z rowkiem T dostępny ze stopami 754 adapterem 774 do auta trzydrzwiowego oraz coupe
SlideBar aluminium
wygodny, wysuwany do 60 cm z nad dachu wyrób z rowkiem T dostępny ze stopami 754 adapterem 774 do auta trzydrzwiowego oraz coupe
efektowny, aerodynamiczny, wariant czarny matowy z profilem T oferowany ze stopami 754 adapterem 774 na auto trzydrzwiowe lub coupe
WingBar Evo black aluminium
efektowny, aerodynamiczny, wariant czarny matowy z profilem T oferowany ze stopami 754 adapterem 774 na auto trzydrzwiowe lub coupe
sprawdzona, mocna opcja prostokątna pokryta czarnym tworzywem pasująca do stopy 754 i adaptera 774 dla samochodów coupe
Squarebar stal
sprawdzona, mocna opcja prostokątna pokryta czarnym tworzywem pasująca do stopy 754 i adaptera 774 dla samochodów coupe
Wszechstronność bagażników
produkt rapid system 754 774 na nadwozia trzydrzwiowe oraz coupe
baza rapid system 754 774 na trzydrzwiowy hatchback
wersja rapid system dla sportowych trzydrzwiowych coupe
rapid system 754 774 do trzydrzwiowego sport coupe
Jak zabrać ekwipunek na kilkunastodniową rodzinną eskapadę, a do tego deskę snowboardową, kilka kompletów nart i jeszcze trochę niezbędnych, podręcznych drobiazgów? Oczywiście, że jest na to sposób. Stylowy, funkcjonalny, fenomenalnie prosty i bezpieczny.
Tym rozwiązaniem jest widoczny na wyżej załączonych zdjęciach Motion XT. Seria, licząca sześć modeli boxów zaprojektowanych dla osób wymagających dużych możliwości w kwestiach przewozowych umożliwia optymalne dopasowanie ładowności, tak do potrzeb, jak i gabarytów auta. Od najmniejszej wersji Sport dla mniej wymagających, po gigantyczną wersję XXL, która mierzy aż 2,32 m długości, przy 95,0 cm szerokości, 47,0 cm wysokości i pojemności 610 litrów, która nie tylko wydaje się wielki, ale .... taka właśnie jest.
Zacznijmy od nowej generacji Evo, stanowiącej doskonałą bazę, czyli elementy nośne samochodu, w których zastosowano najnowsze technologie. Zaprojektowano je z myślą o założeniu na stałe, tak aby świetnie komponowały się z linią nadwozia, a jednocześnie zapewniały maksymalną przestrzeń ładunkową. Znakomite parametry aerodynamiczne serii Evo przypominającej skrzydło samolotu, osiągnięte dzięki nowym, ulepszonym technologiom WindDiffuser, TrialEdge, SmartSlide sprawiają, są wręcz niezastąpione na dalekich trasach. Te mocne, o dużej dopuszczalnej ładowności, niemalże bezgłośne (zarówno przy prędkościach miejskich, jak również autostradowych), efektownie prezentujące się na samochodzie konstrukcje Evo gwarantują komfortowe podróżowanie nawet z tak olbrzymim akcesorium, jak Motion XT XXL.
Dzięki innowacyjnemu systemowi montażu PowerClick montaż na nich "pudła" odbywa się wygodnie i błyskawicznie. Nawet wliczając do całej operacji czas wyniesienia z garażu, ustawienia na górze, otworzenia wieka i zabezpieczenia na belkach zajmuje to może pięć minut. Albo i mniej. PowerClick to cztery mocne zaciski wystające z dołu podstawy, umieszczone w specjalnych listwach wzmacniających oraz cztery sterujące nimi pokrętła zlokalizowane wewnątrz przestrzeni ładunkowej. Całą instalację można zawrzeć w trzech krokach:
- umieść Motion na systemie nośnym pojazdu;
- ustaw go w osi podłużnej;
- dokręć pokrętła PowerClick.
Gotowe.
Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że wykonanie tak prostych czynności, to montaż gwarantujący bezpieczną jazdę. To nie jest dokręcanie "według uznania", czy "na wyczucie". To profesjonalny, rekomendowany przez instrukcję obsługi sposób. PowerClick to system sygnalizujący dźwiękiem poprawność zablokowania zacisków. Osiągnięcie optymalnej ze względów bezpieczeństwa siły (momentu dokręcania) ustawionej fabrycznie w pokrętle, podczas obracania nim sygnalizowane jest kliknięciem. To prosty, ale jakże skuteczny wskaźnik. Kiedy dokręcamy, jeżeli jeszcze nie kliknęło oznacza, że trzeba kręcić dalej. Jeśli kliknęło, wystarczy. Koniec. Należy zaznaczyć, że w końcowej fazie pokrętła wymagają użycia znacznej siły. Trzeba dokręcać je naprawdę mocno.
Przesunięta do przodu pozycja "skrzyni" zgodnie z założeniem projektantów oraz umieszczone w profilach wzmocnień zespoły PowerClick pozwalają nie tylko na dostosowanie ich do rozstawu belek, ale także na przesuwanie Motion XT w osi pojazdu (przód-tył), aby bez najmniejszych problemów ustalić położenie, w którym otwieranie tylnej klapy nie grozi uderzeniem o jego spód i na antenę znaleźć miejsce. Tak przeprowadzony montaż bez najmniejszych zastrzeżeń wytrzymuje kilkaset kilometrów pokonanych zarówno drogami miejskimi, jak i autostradami, a "paka" nie przesunie się nawet o centymetr. Nie pojawią się żadne luzy.
Montując Motion XT na Evo stawiamy na elegancję, wytrzymałość i praktyczność. Wysoki komfort obsługi poza systemem montażu PowerClick zapewniają innowacyjne zespoły SlideLock, DualSide, DualForce.
Dostęp do przestrzeni ładunkowej i zespołu PowerClick uzyskuje się po przekręceniu klucza w zamku SlideLock, przesunięciu blokady i lekkim uniesieniu wieka. Przy zamykaniu, jeżeli wszystkie trzy czujniki potwierdzą prawidłowe zachodzenie na siebie elementów, dociśnięcie pokrywy spowoduje automatyczne jej zaryglowanie. Tylko dobrze zatrzaśnięte wieko umożliwia przekręcenie klucza do pozycji zamkniętej i jego wyjęcie. Sprytne, ale jakże przydatne rozwiązanie - klucza z zamka nie wyjmiemy przy otwartej "skrzyni", a przekręcić możemy dopiero wówczas, gdy jest on w 100% dobrze zabezpieczony. To zadanie wyjątkowo proste i każdy wykona je z łatwością.
Dual Side, czyli mechanizm dwustronnego otwierania zapewnia nam wygodny dostęp do przestrzeni bagażowej podczas załadunku, wyładunku bagaży, a także do pokręteł PowerClick podczas montażu i demontażu. Zamki i przyciski otwierania umieszczone są po obydwu stronach. Trzypunktowe zespoły uchwytów z każdej strony wykonują podwójne zadania. W zależności od strony, którą otwieramy - albo są zawiasami, albo ryglami zamka, gdy zatrzaskujemy wieko.
DualForce to para siłowników, odpowiedzialna za płynne unoszenie pokrywy podczas otwierania, aż do pozycji całkowitego otwarcia oraz wspomaganie przy domykaniu podczas zamykania. Funkcja DualForce przydaje się również podczas wietrznej pogody, gdyż nawet podczas silnych podmuchów, sporej powierzchni wieko pozostaje praktycznie niewzruszone i nie ma żadnych szans na to, że zamknie się nagle, przycinając nam ręce.
Ten produkt wygląda po prostu świetnie i może pomieścić więcej rzeczy, w sprytniejszy sposób. Napakować do niego można 75 kg, co oznacza, że można zmieścić niemalże wszystko. Przykładowo, wersja pięćset litrowa XL bez większego wysiłku pomieści z 5 dużych toreb, a i tak jeszcze zostałoby trochę przestrzeni na drobniejsze pakunki. Można w niej także przewozić wózek dziecięcy bez większego problemu, czy siedem par nart z akcesoriami. Motion XT XL zmieści w zasadzie tyle, ile kompaktowe kombi i znacznie więcej, niż przeciętny suv, czy crossover. Jeżeli planujesz rodzinny wyjazd, podróż z grupą przyjaciół, wyruszasz na ekspedycję poznaj możliwości serii Motion XT, a Twój sprzedawca w sklepie pomoże Ci w dokonaniu najlepszego wyboru.
Przedstawione rozwiązanie świetnie integrujące się ze stylistyką współczesnych aut, absurdalnie prostym montażem to możliwość różnej aranżacji przestrzeni bagażowej na zewnątrz, "nad głowami" pasażerów i w samochodzie, zapewniające komfortowe wypady na najdłuższych nawet trasach.