sklep producenta

K-Summit wyjątkowo uniwersalny

linia czarna pozioma
- doskonałe, wręcz perfekcyjne łańcuchy Thule pasujące do wszystkich samochodów osobowych niezależnie od ilości miejsca między kołem a elementami zawieszenia (także tych, z minimalnym prześwitem między amortyzatorem, wahaczem, nadkolem);
- szczególnie polecane do aut z ograniczoną przestrzenią wokół koła w nadkolu;
- znakomite parametry trakcyjne, płynne przekazywanie sił napędowych i hamowania z opony na podłoże dzięki specjalnej konfiguracji ogniw oraz segmentów poprzecznych płyt gwarantuje pełną kontrolę i komfort podróży po śniegu i lodzie;
- wykorzystanie najnowocześniejszej technologii w produkcji paneli jezdnych formowanych wtryskowo z tworzywa o najwyższej wytrzymałości kryjącego wewnątrz metalowe profile z twardymi kołkami, użycie specjalnie wyselekcjonowanego rodzaju stali stopowej utwardzonej w rygorystycznie kontrolowanym procesie obróbki termicznej gwarantuje profesjonalną jakość i niezawodność produktu oraz najwyższe bezpieczeństwo podczas eksploatacji;
- komfortowy system zewnętrznego montażu wykorzystujący fabryczną nakrętkę lub śrubę koła z innowacyjnym, zapadkowym zespołem napinania z ergonomiczną dźwignią umożliwiający wyjątkowo łatwą instalację bez wysiłku;
- montaż sprowadzony do trzech bardzo prostych czynności a po ruszeniu z miejsca całość samoczynnie "wprowadzi się" i dopasuje do koła;
- znaczna uniwersalność, jednoczesne dopasowanie do wielu rozmiarów opon dzięki stalowym trzpieniom z napinającymi elementami sprężystymi ograniczającymi dynamiczne unoszenie nakładek i korygującymi ich ułożenie na bieżniku;
- kompatybilność z systemami kontroli hamowania i trakcji ABS/ESP;
- pełna ochrona felg aluminiowych (brak kontaktu z felgą);
- pasuje do śrub/nakrętek kół o rozmiarach: 17 mm, 19 mm, 21 mm, 22 mm (adaptery zawarte w komplecie);
- nie wymaga wcześniejszego zamontowania do koła żadnego elementu na stałe (K-Summit mocuje się tylko wtedy, gdy jest potrzebny);
- nowatorska, składana konstrukcja ramion ułatwia przechowywanie i przenoszenie w wygodnej, impregnowanej torbie;
- w komplecie 2 sztuki;
- homologacje i certyfikaty: O-Norm 5117, CUNA, UNI 11313, TUV;
- gwarancja 5 lat
łańcuch śniegowy thule k-summit na koła samochodów osobowych i minimalnym prześwicie od zawieszenia
K-Summit
łańcuch śniegowy thule k-summit na koła samochodów osobowych i minimalnym prześwicie od zawieszenia
widok łańcucha antypoślizgowego k summit z boku koła
K-Summit
widok łańcucha antypoślizgowego k summit z boku koła
struktura splotu stalowych ogniw współpracująca z oponą
splot
struktura splotu stalowych ogniw współpracująca z oponą
zespół centralnego mechanizmu mocującego k summit
mechanizm mocujący
zespół centralnego mechanizmu mocującego k summit
wzmocnione panele jezdne umieszczone obwodowo
panel jezdny
wzmocnione panele jezdne umieszczone obwodowo
jedna z sekcji sprężyn napinających siatkę ogniw na kole
sprężyny napinające
jedna z sekcji sprężyn napinających siatkę ogniw na kole
możliwość stosowania przy dowolnej odległości opony od elementów zawieszenia
minimalny prześwit
możliwość stosowania przy dowolnej odległości opony od elementów zawieszenia
komplet adapterów montażowych śrub i nakrętek koła
adaptery śrub
komplet adapterów montażowych śrub i nakrętek koła
trwała zasuwana torba ochronna do przechowywania
torba
trwała zasuwana torba ochronna do przechowywania
Zalety i wady
na kołach samochodu łańcuch śniegowy k summit
podróżujemy bezpiecznie w nakładkach śniegowych k summit
samochód wyposażony w przeciwśnieżny k summit
zaspy pokonane autem z założonymi na kołach k-summit
Zimowy sezon to dla wielu kierowców czas górskich eskapad. Pokaźne warstwy śniegu, zamarznięte drogi o dość stromych nachyleniach, z licznymi bardzo krętymi odcinkami stanowią nie lada wyzwanie dla samochodów, które mogą nie sprostać wyzwaniu i nie poradzić sobie z oblodzoną nawierzchnią. W powyższych sytuacjach najlepiej sprawdzają się łańcuchy śnieżne, których priorytetową zaletą jest zwiększenie przyczepności czyli naszego bezpieczeństwa na zaśnieżonej czy oblodzonej trasie. Opasane nimi opony sprawiają, że kierowca lepiej panuje nad autem nawet w ekstremalnie trudnych warunkach - może przebyć wyznaczoną drogę nawet wówczas, gdy nawierzchnia jest wyjątkowo niebezpieczna.
Korzystanie z nich wymusza na kierowcy ostrożniejszą, bardziej zachowawczą technikę jazdy. Być może dla niektórych osób jest to wadą ale w rzeczywistości jest niekwestionowaną ich zaletą. W trudnych, zimowych okolicznościach na drodze zdjęcie nogi z pedału gazu pozwala w pełni kontrolować zachowanie pojazdu, prowadzić pewnie i odpowiedzialnie.
Zalety:
- znaczne zwiększenie przyczepności na oblodzonych i zaśnieżonych jezdniach;
- poprawa trakcji - zdolności ruszania, przyspieszania i hamowania;
- ułatwienie pokonywania stromych podjazdów i zjazdów;
- zmniejszenie ryzyka kolizji czy wypadku;
- możliwość wydostania się ze śnieżnej pułapki;
Wady:
- konieczność poruszania się z prędkością nie większą niż 50 km/h;
- wymagane większe umiejętność jazdy od kierowcy:
- konieczność zakładania i zdejmowania w zależności od zmian nawierzchni;
- wybór odpowiedniego miejsca do założenia;
- kontrolowanie stanu naciągnięcia (w przypadku wersji z regulacją manualną)
linia czarna pozioma