sklep producenta

Thule CL-10 z samoczynnym napinaczem i dodatkowymi ogniwami kruszącymi lód

linia czarna pozioma
- znakomite parametry użytkowe, doskonała przyczepność eliminująca zjawisko poślizgu na nawierzchniach pokrytych śniegiem, breją, a także oblodzonych dzięki asymetrycznej, o rombowym układzie stalowej siatce łańcucha Thule oraz specjalnie wczepionym poprzecznie ogniwom do kruszenia lodu;
- opracowane dla samochodów osobowych, dla przedniej lub tylnej osi napędowej i intensywnego użytkowania gwarantują wysoki standard podróżowania;
- prosty montaż bez konieczności najeżdżania oraz jednoetapowe napinanie nie wymagające ponownego dociągnięcia i korygowania luzów w czasie jazdy zapewnia pełną mobilność i bezpieczeństwo w każdych warunkach;
- łatwość instalacji sprawia, że montaż może trwać zaledwie kilkadziesiąt sekund a chroniony patentem, automatyczny system naciągania z dokładną mikro regulacją po ruszeniu, z każdym obrotem koła samoczynnie dociągnie go do opony i będzie stałe kontrolował jego przyleganie w czasie pokonywania kolejnych kilometrów;
- najwyższa jakość i wytrzymałość oraz niezawodność produktu wynikająca z wykorzystania przez konstruktorów specjalnie dobranego rodzaju stopu stali MnNi (manganowo-niklowego) utwardzonego w proces obróbki cieplnej na ogniwa oraz kompozytowych tworzyw na pozostałe podzespoły;
- możliwość zakładania obustronnego stalowej siatki ogniw w celu wydłużenia czas użytkowania;
- zgodność z układami elektronicznej kontroli trakcji i hamowania ABS/ESP;
- dostępne w komplecie odbojniki nylonowe służące do ochrony felg aluminiowych przed zarysowaniami wymagają indywidualnego montażu;
- wyraźnie oznaczone podzespoły biorące udział w montażu i demontażu oraz obrazkowa instrukcja ułatwiają obsługę;
- wielkość ogniw: 10 mm określa minimalny, wymagany odstęp między oponą a elementami w zawieszeniu;
- opakowanie zawiera 2 sztuki, na dwa koła napędowe, instrukcję obsługi, nylonowe odboje ochronne oraz kilka, podstawowych części zapasowych;
- homologacje i certyfikaty: O-Norm 5117, CUNA, UNI 11313, TUV;
- gwarancja 5 lat
łańcuch śniegowy thule cl 10 z dodatkowymi ogniwami i samoczynnym napinaniem
CL-10
łańcuch śniegowy thule cl 10 z dodatkowymi ogniwami i samoczynnym napinaniem
widok łańcucha śnieżnego cl 10 z dodatkowymi ogniwami i automatycznym napinaczem z boku koła
CL-10
widok łańcucha śnieżnego cl 10 z dodatkowymi ogniwami i automatycznym napinaczem z boku koła
struktura siatki ogniw o asymetrycznym rombowym splocie
rombowy splot
struktura siatki ogniw o asymetrycznym rombowym splocie
zespół samoczynnie napinający siatkę ogniw i kontrolujący jej przyleganie do opony
mechanizm napinacza
zespół samoczynnie napinający siatkę ogniw i kontrolujący jej przyleganie do opony
dokładny system mikro regulacji współpracujący z automatycznym napinaczem
układ mikro regulacji
dokładny system mikro regulacji współpracujący z automatycznym napinaczem
dodatkowe ogniwa potęgujące kruszenie lodu
dodatkowe ogniwa
dodatkowe ogniwa potęgujące kruszenie lodu
złożona z nylonowych odbojników ochrona felg aluminiowych
ochraniacze felg
złożona z nylonowych odbojników ochrona felg aluminiowych
seria dla samochodów osobowych z 10 milimetrowymi ogniwami
10 mm ogniwa
seria dla samochodów osobowych z 10 milimetrowymi ogniwami
Eksploatacja
komfort i wygoda w trasie dzięki cl 10
na kołach samochodu śniegowy cl 10
samochód wyposażony w łańcuch przeciwśnieżny cl 10
trasa pokonana bardzo sprawnie w śniegowych cl 10
Prawidłowo dobrane powinny skutecznie przenosić moment obrotowy koła na nawierzchnię drogi eliminując w jak największym stopniu zjawisko uślizgu. Najistotniejsze aby dobrze trzymały wybrany tor jazdy i efektywnie hamowały.
Niewłaściwy zakup lub montaż  może być przyczyną ściągania auta, uszkodzeń wewnątrz nadkola, uszkodzenia felgi, a nawet ich rozpięcia się czy zerwania w konsekwencji przynosząc odwrotny efekt czyli utrudniać nam jazdę zimą.
Pokonywanie tras w łańcuchach wprowadza do stylu jazdy kierowcy liczne ograniczenia. Przede wszystkim wymaga ograniczenia prędkości do 50 km/h a także unikania gwałtownych przyspieszeń i hamowań. Nie powinno się doprowadzać do "buksowania" kół ponieważ skraca to żywotność siatki ogniw i może doprowadzić do jej rozerwania. Ruszać należy spokojnie, bez nadmiernych przyspieszeń. Auto tak wyposażone kierowca powinien prowadzić po śniegu omijając niezaśnieżone odcinki kolein. Niestosowanie się do powyższego zalecenia może doprowadzić do niszczenia nawierzchni, stalowych ogniw a nawet opon. Należy regularnie kontrolować ich stan, poziom zużycia i napięcia - także w przypadku rozwiązań samonapinających. Ich prawidłowa pozycja zapewnia mniejsze zużywanie się, a w konsekwencji dłuższą eksploatację.
Pamiętajmy również, aby w sezonie zimowej eksploatacji samochodu nie "stawiać" wyłącznie na powyższe rozwiązanie - załóżmy właściwe opony, z odpowiednią głębokością bieżnika niezależnie od tego czy poruszamy się pojazdem typu suv, hatchback czy van.
linia czarna pozioma