sklep producenta

CG-9 który napina się samoczynnie

linia czarna pozioma
- bardzo dobrze wspomagają trakcję, skutecznie i równomiernie przekazując moment napędu i siły hamowania na podłoże za pomocą stalowej siatki ogniw o asymetrycznym, rombowym splocie;
- zapewniają kierowcy wysoki komfort prowadzenia auta i wygodę podróżowania wszystkim pasażerom;
- stworzony w szczególności dla samochodów osobowych z niskim zawieszeniem, małym prześwitem między kołem a wnęką nadkola;
- czworokątny przekrój poprzeczny oczka i gęsty splot gwarantują, że doskonale radzą sobie w ciężkich warunkach, a także na lodzie;
- zastosowanie drobnych ogniw, o małej średnicy oczek, zminimalizowało przenoszenie drgań na układ kierowniczy i elementy zawieszenia koła;
- łatwa instalacja bez konieczności najeżdżania, nie wymagająca dodatkowego dociągania i korygowania luzów podczas jazdy sprawia, że nie musisz się martwić pokonywaniem krótkich odcinków;
- opatentowany, automatyczny układ samonapinający z precyzyjną mikro regulacją zapewnia sprawne zapięcie łańcuchów Thule na koła i kontynuowanie wyprawy bez zbędnej zwłoki, ponieważ zaraz po ruszeniu rozpocznie się proces samoczynnego dociągania do opony i stałe kontrolowanie siły opasania w czasie jazdy;
- specjalny rodzaj stali stopowej manganowo-niklowej oraz ściśle przestrzegany proces obróbki cieplnej gwarantują najwyższą jakość i wytrzymałość ogniw oraz bezpieczeństwo podczas eksploatacji;
- współpracują z systemami pokładowymi ABS/ESP;
- fabrycznie przygotowane do samodzielnego zainstalowania odbojników nylonowych znajdujących się w komplecie służących do ochrony felgi aluminiowej przed uszkodzeniami;
- charakterystyczne oznaczone elementów wymagających spinania przy montażu ułatwia wykonywanie czynności podczas użytkowania produktu;
- wielkość ogniw: 9 mm (wymagany prześwit między oponą a elementami zawieszenia);
- w opakowaniu znajdują się 2 sztuki, instrukcja obsługi, zestaw odbojników i podstawowe części zapasowe;
- homologacje i certyfikaty: O-Norm 5117, CUNA, UNI 11313, TUV;
- gwarancja 5 lat
łańcuch przeciwślizgowy thule cg 9 z zespołem automatycznego naciągania
CG-9
łańcuch przeciwślizgowy thule cg 9 z zespołem automatycznego naciągania
widok łańcucha śniegowego cg 9 samoczynnie naciąganego z boku koła
CG-9
widok łańcucha śniegowego cg 9 samoczynnie naciąganego z boku koła
struktura rombowego splotu siatki stalowych ogniw cg 9
rombowy splot
struktura rombowego splotu siatki stalowych ogniw cg 9
mechanizm samonapinający i kontrolujący właściwe przyleganie siatki ogniw do opony
układ napinający
mechanizm samonapinający i kontrolujący właściwe przyleganie siatki ogniw do opony
precyzyjny system mikro regulacji utrzymujący właściwe napięcie łańcucha
zespół mikro regulacji
precyzyjny system mikro regulacji utrzymujący właściwe napięcie łańcucha
poprzeczne dodatkowe ogniwa do kruszenia lodu wplecione w strukturę
dodatkowe ogniwa
poprzeczne dodatkowe ogniwa do kruszenia lodu wplecione w strukturę
doskonała ochrona felg aluminiowych złożona z nylonowych odbojników
odbojniki felg
doskonała ochrona felg aluminiowych złożona z nylonowych odbojników
wersja dla samochodów osobowych z 9 milimetrowymi ogniwami
9 mm ogniwa
wersja dla samochodów osobowych z 9 milimetrowymi ogniwami
Alternatywa dla kolcowanych opon
na kołach samochodu łańcuch śniegowy cg 9
dotarliśmy bezpiecznie na stok jadąc w śniegowych cg 9
samochód wyposażony w przeciwśnieżny cg 9
szybko i sprawnie osiągnięty cel autem mającym na kołach cg 9
Jak wiadomo, łańcuchy przeciwśnieżne mają za zadanie wspomagać kierowców w czasie jazdy zimą. Ogólnikowo można stwierdzić, że jest to metalowa siatka zakładana przez kierowcę na oponę w celu zyskania dodatkowej przyczepności na śliskiej nawierzchni.
Opony zimowe z kolcami mają już swoją kilkudziesięcioletnią historię. Choć minęło już wiele lat, producenci wciąż pracują nad projektem opony z wysuwanymi kolcami. O ile "kolcowanie" opon zimowych doskonale sprawdza się w czasie rajdów, o tyle w codziennej eksploatacji okazuje się bardzo niszczące dla nawierzchni dróg. W związku z powyższym zimowe opony z kolcami zaczęły być zakazywane w większości państw. Zabronione są również w Polsce. Zgodnie z polskim prawem wyżej wymienione ogumienie można stosować wyłącznie podczas rajdów samochodowych po uprzednio uzyskanej zgodzie organizatora.
"Siatkę" alternatywne rozwiązanie dla kolcowanych opon, zapewniającą stabilniejszą i pewniejszą jazdę, której użytkowanie reguluje "Rozporządzenie w sprawie znaków i sygnałów drogowych" - można stosować na zaśnieżonych lub oblodzonych nawierzchniach.
Nie każde auto można jednak w nie wyposażyć. W niektórych przypadkach może to wynikać z niestandardowego lub niefabrycznego rozmiaru ogumienia, zmodyfikowanego zawieszenia czy wręcz zalecenia producenta pojazdu o ich niestosowaniu. Modele w zależności od auta na którym będą stosowane mogą się różnić rodzajem zapięć, wzorem splotu, średnicą drutu czy wielkością oczek. Dlatego podczas zakupu należy wziąć pod uwagę nie tylko warunki eksploatacji, częstotliwość używania, ale również dobrać je według katalogu producenta oraz sprawdzić zalecenia w instrukcji obsługi pojazdu.
linia czarna pozioma