sklep producenta

CB-12 z manualnym napinaczem

linia czarna pozioma
- struktura splotu łańcucha Thule skutecznie poprawia przyczepność eliminując możliwość uślizgu na nawierzchniach pokrytych śniegiem lub oblodzeniem, a także zabezpiecza koła samochodów przed bocznymi poślizgami podczas pokonywania krętych odcinków górskich tras;
- wysoka jakość i trwałość siatki ogniw wynikająca z wykorzystania do jej budowy utwardzonej stali stopowej, manganowo-niklowej MnNi;
- montaż bez konieczności najeżdżania czy unoszenia koła;
- polecane, jako ekonomiczne rozwiązanie okazjonalne, dla osób planujących sporadyczne wykorzystywanie do wyjechania z kopnego śniegu, pokonywania stromych podjazdów czy zjazdów;
- ręczny, manualny system napinania wymaga wykonania pierwszego wstępnego napięcia bezpośrednio po założeniu i jednorazowego skontrolowania, a w razie konieczności właściwego dociągnięcia po przejechaniu około 100 metrów;
- możliwość obustronnego stosowania wydłużająca czas eksploatacji polegająca na zakładaniu siatki metalowych ogniw tak, aby raz jedna, a kolejnym razem druga jej strona była skierowana do podłoża;
- kompatybilne z elektronicznymi systemami bezpieczeństwa ABS/ESP; 
- wyraźne oznaczenie czerwoną barwą elementów łączonych przy montażu ułatwiające obsługę;
- wielkość ogniw: 12 mm wyznacza minimalny, wymagany prześwit pomiędzy kołem a nadkolem;
- w komplecie znajdują się 2 sztuki, instrukcja instalacji oraz podstawowe części zapasowe;
- homologacje i certyfikaty: O-Norm 5117, CUNA, UNI 11313, TUV;
- gwarancja 5 lat
łańcuch śniegowy thule cb 12 ręcznie napinany
CB-12
łańcuch śniegowy thule cb 12 ręcznie napinany
widok łańcucha śniegowego cb 12 ręcznie napinanego z boku kola
CB-12
widok łańcucha śniegowego cb 12 ręcznie napinanego z boku kola
stalowa siatka ogniw o strukturze rombowego splotu
rombowy splot
stalowa siatka ogniw o strukturze rombowego splotu
gumowy element napinający wymagający ręcznego naciągnięcia
system napinania
gumowy element napinający wymagający ręcznego naciągnięcia
obwodowa blokada przy pomocy mechanizmu zapadkowego po naciągnięciu
mechanizm zapadkowy
obwodowa blokada przy pomocy mechanizmu zapadkowego po naciągnięciu
seria do samochodów osobowych z 12 milimetrowymi ogniwami
12 mm ogniwa
seria do samochodów osobowych z 12 milimetrowymi ogniwami
Możliwość stosowania
na kołach samochodu śniegowy cb 12
pokonujemy podjazdy i strome zjazdy w śniegowych cb 12
samochód wyposażony w łańcuch przeciwśnieżny cb 12
wykładamy bagaże z auta a na kołach cb 12
Kiedy stosować?
Używa się ich przeważnie wówczas, gdy warunki panujące na drodze są krytyczne, gdy występuje mocne zaśnieżenie czy oblodzenie. Większe problemy z dojazdem na ogół nie spotkają mieszkańców dużych miast albo ich obrzeży ponieważ drogowe służby porządkowe starają się, aby jezdnie zawsze były przejezdne. Inaczej jest w górskich miejscowościach i na górskich trasach, wzdłuż których znaki nakazujące jazdę w nich są powszechne.
W Polsce używanie ich na drogach regulowane jest prawem "Rozporządzenia w sprawie znaków i sygnałów drogowych" oraz w dalszym ciągu zdrowym rozsądkiem samych kierowców. Ogólnie przyjmuje się, że stosowanie dozwolone jest, gdy warunki drogowe wymagają ich użycia. Informacją dla kierowcy o możliwości zaistnienia konieczności ich założenia w przypadku wystąpienia śnieżnej pokrywy na drodze jest znak ostrzegawczy z symbolem płatka śniegu spotykany na drogach krajowych. Jest to jednak komunikat, który jedynie dopuszcza ich zastosowanie. Bezwzględny obowiązek, konieczność założenia wprowadza spotykany na terenach podgórskich i górskich znak nakazu z ikoną opony, z naciągniętym łańcuchem. Warto także mieć na uwadze, że złamanie tego przepisu podlega taryfikatorowi i karane jest mandatem.
W wielu europejskich krajach np. w Austrii, we Włoszech, Francji w rejonach górskich, gdy jezdnię zalega śnieg należy obowiązkowo w nich jeździć. Powyższy nakaz dotyczy zarówno obywateli, jak i turystów.
Warto wyposażyć się i mieć je w bagażniku na wypadek śnieżycy - szczególnie, gdy wyjeżdżamy za granicę.
linia czarna pozioma