sklep stacjonarny

Thule Ranger 90 o łatwo dostępnej przestrzeni po rozwinięciu

linia czarna pozioma
- innowacyjne na rynku, wyjątkowe kosze Thule oferujące doskonałe walory użytkowe podczas podróży połączone z możliwością łatwego przechowywania;
- zrolowane zajmują niewiele miejsca, rozłożone zaś dysponują znacznym obszarem na ekwipunek;
- nieprzemakalny materiał, uszczelnione szwy i zamek z kłódką zabezpieczają przewożony ładunek przed czynnikami atmosferycznymi;
- opatentowany zespół szybkiego montażu Easy-Snap bez użycia narzędzi zapewniający bezpieczeństwo i upraszczający mocowanie;
- dostęp do załadunku i rozładunku z każdej strony;
- wewnętrzne, podwójne  taśmy do unieruchomienia ładunku;
- możliwość montażu na różnych typach belek o szerokości do 80 mm;
- standardowo na wyposażeniu znajduje się pokrowiec do transportu i przechowywania, w której zwiniętą łatwo można ulokować w aucie;
- dopuszczalne obciążenie 50 kg;
- certyfikaty bezpieczeństwa TUV, GS oraz testy zderzeniowe City Crash;
- dostępność kolorów: czarny w srebrno-szare pasy;
- gwarancja 5 lat;
- model 90
- dł. 110 cm, szer. 80 cm, wys. 40 cm, 260 l
Thule Ranger 90
Thule Ranger 90
kosz na bagaż thule ranger 90 black gray
Ranger 90 czarny w srebrzysto-szare pasy
Ranger 90 czarny w srebrzysto-szare pasy
ranger 90 black silver
Jak przygotować samochód i przeprowadzić montaż?
ranger samochodowy zwiększa przestrzeń ładunkową
bagaże przyjechały z nartami na dachu pojazdu pod samą kwaterę
zakładamy na auto pack'a o dużej objętości
pakujemy wszystkie rzeczy do ranger'a aby mieć komfort podróżowania
Niewielkie nadwozia to domena wielu miejskich aut. Zdarzają się też sytuacje, że przy zwykłym codziennym użytkowaniu sedana, hatchbacka, a nawet kombi niejednokrotnie zachodzi konieczność przewiezienia większej ilości rzeczy czy długich ładunków nie mieszczących się w miejscu do tego przeznaczonym. Są również takie momenty w roku, że przestrzeń bagażowa staje się niezwykle istotna. Gdy planujemy wyjazd na wakacje, urlopowy odpoczynek, ferie zimowe, eskapadę z przyjaciółmi, rodzinną wyprawę problemy z brakiem miejsca dotyczą również osób dysponujących większymi vanami. Musimy zmierzyć się z upchnięciem do wnętrza licznych walizek, toreb, plecaków, śpiworów, wózka dziecięcego, zabawek, sprzętu turystycznego, sportowego - rowerów, kajaka, deski surfingowej, nart, snowboardu - bywa, że często brakuje miejsca.
Rozwiązaniem powyższego problemu jest porządny zestaw na górze czy haku holowniczym. Poprzeczki bazowe z koszem, specjalnymi uchwytami do sprzętu sportowego, platforma z rowerami, skrzynia na haku czynią z pojazdu wyjątkowo wszechstronny środek transportu mogący zabrać niemal wszystko.
Ponieważ nadwozia różnią się między sobą pod względem typu (sedan, hatchback, kombi, suv, mpv, van), profilowaniem, ilością drzwi, ich uszczelnieniem, stosowaniem różnorodnych fabrycznych punktów montażowych, ulegają zmianom podczas kolejnego face liftingu, każdy system nośny jest inny.
Podstawą jest przestrzeganie instrukcji obsługi. Zalecenia w niej zawarte są kluczowe dla właściwej instalacji, dla bezpieczeństwa. Niestety wielu kierowców, bądź użytkowników podchodzi do sprawy lekceważąco, uznając konieczność zapoznania się z instrukcją, jak pewnego rodzaju zniewagę, podważenie zdolności. To jest błędne podejście. Obowiązujących zasad składania podzespołów, ustawiania ich właściwych położeń, blokowania mechanizmów czy zapinania na pojeździe z pewnością nie można uznać za uniwersalne, gdyż stosowane są różne patenty (wymiarowanie miejsc osadzenia w odniesieniu do różnych szczegółów nadwozia, specjalne znakowanie, zamaskowane gniazda, klamry, wypusty itp.)
Zgodnie z instrukcją, już na początku zalecane jest dokładne sprawdzenie, czy w opakowaniach dostarczone są wszystkie części zgodne ze specyfikacją. Ze względu na modułową budowę systemów, możliwość konfigurowania kompletu zgodnie z wymaganiami klienta katalog-przewodnik proponuje różne warianty. Mowa o belkach, stopach, zamknięciach, zestawie mocującym. W zależności od marki, modelu, roku produkcji, wersji karoserii, przewidzianego przez producenta pojazdu miejsca instalacji w komplecie, jeżeli są wymagane powinniśmy otrzymać specjalne, odpowiedniej klasy śruby wytrzymałościowe, za pomocą których będziemy instalować bagażnik na samochodzie.
Montaż w dużej mierze zależy od modelu auta. Możliwe jest umieszczenie go na relingach zintegrowanych lub klasycznych, w fabrycznych punktach, mocowaniu za krawędzie przy drzwiach, na rynienkach czy wzdłużnych listwach dachowych z rowkiem profilowanym.
W zależności od rozwiązania zastosowanego w danym aucie możemy mieć możliwość zmieniania ich położenia, regulowania wzajemnego odstępu pomiędzy nimi lub być skazani na konkretne, stałe miejsca bez możliwości żadnej korekcji. Na relingach klasycznych, rynienkach, listwach wzdłużnych z rowkiem samodzielnie decydujemy o miejscach umocowania belek, jednakże ze względów bezpieczeństwa, odpowiedniego rozłożenia mas i stabilności umieszczanych na nich przystawek dla sprzętu sportowego czy innych długich ładunków zaleca się zachowanie odstępu między nimi wynoszącego co najmniej 70 cm. W przypadku relingów zintegrowanych obowiązują podobne zasady jak w przypadku klasycznych, z tą różnicą, że występują konstrukcje, w których producenci narzucili punkty instalacyjne i ze względów bezpieczeństwa montuje się tylko i wyłącznie w tych miejscach.
Fixpoint, czyli fabryczne punkty oraz mocowanie za krawędź karoserii przy drzwiach w większości aut zaprojektowane są tak przez producentów, że względy bezpieczeństwa, właściwe rozłożenie nacisków na osie, specjalne wzmocnienia narzuciły konkretne miejsca i tylko profesjonalnie przygotowane produkty pozwolą się w nich prawidłowo zapiąć. Po zakończeniu zakładania należy upewnić się, czy czynność wykonaliśmy prawidłowo. Chwytając za poszczególne stopy należy próbować je przesunąć zarówno przód-tył, jak i kierunku bocznym. W dobrze zainstalowanych stopach pracuje tylko guma spoczywająca na karoserii w ramach swojej sprężystości, ale bez możliwości przemieszczenia.
Jeżeli mamy jakiekolwiek wątpliwości, nie jesteśmy pewni czy poradzimy sobie z pierwszym montażem polecamy skorzystanie z usług autoryzowanych sklepów, w których podzespoły tworzące zestaw zastaną profesjonalne dobrane, zmontowane, a następnie przeprowadzona zostanie instalacja na Państwa pojeździe ze wskazówkami, poradami i odpowiedziami na pojawiające się pytania. Przy samodzielnym zakładaniu należy zachować szczególną uwagę, przestrzegać instrukcji obsługi ponieważ ta konstrukcja stanowi bazę, podstawę do umieszczenia skrzyni, uchwytów na rowery transportowanych w pozycji stojącej, przystawek do kajaka (sprzętu pływającego o znacznej długości) lub innych przewożonych na zewnątrz ładunków. Stabilność, pewność połączenia z nadwoziem musi być zapewniona na najwyższym poziomie, w często zmieniających się warunkach drogowych, sprostać oporom powietrza przy wysokich prędkościach, podmuchom wiatru, a także podczas manewrów np. gwałtownego omijania, nagłego hamowania.
Eksploatując powyższe rozwiązania należy pamiętać o dopuszczalnym obciążeniu dachu podczas dokonywania załadunku oraz przemierzając długie trasy o okresowym sprawdzaniu prawidłowości mocowania np. wykorzystując przerwy w podróży. Wszystkie zamki znajdujące się na wyposażeniu powinny być zabezpieczone.
linia czarna pozioma