salon firmy

FastRide 564 z wszechstronnym mocowaniem widelca na pojeździe

linia czarna pozioma
- funkcjonalne, skuteczne i proste w obsłudze dostawki Thule do zapakowania jednośladu na dachu samochodu w profesjonalny sposób;
- niezastąpione gdy posiadasz sprzęt z karbonową ramą która wymaga szczególnego traktowania, o nietypowej konstrukcji, której producent zabrania np. ściskania czy na lakier pragniesz uważać;
- stosunkowo lekka, o doskonałej sztywności wersja oparta na aluminiowym, utwardzonym profilu wykończonym czarną, matową powłoką;
- uniwersalna głowica zapewnia sprawny montaż piast 9-cio milimetrowych Quick Release, a uzupełniona adapterem "ogarnia" różne rodzaje osi widelców 12-20 milimetrów Thru Axles trzymając mocno;
- umiejscowienie bezpośrednio na bagażniku, zastosowanie gałki AcuTight, która kliknięciem sygnalizuje osiągnięcie optymalnej siły dokręcania gwarantuje pewny chwyt, stabilność oraz bezpieczeństwo;
- mieści także widelce z zaciskami hamulców tarczowych;
- obniżony środek ciężkości w powyższej konfiguracji poprzez zbliżenie ładunku do karoserii poprawia parametry trakcyjne;
- przesuwane mocowanie koła tylnego, wyposażone w szybkomocujący pasek zębaty z przyciskiem szybkiego uwalniania pewnie trzyma je na miejscu;
- gumowa osłonka paska dopełnia ochronę dla obręczy szczególnie jeśli masz karbonowe, kompozytowe koła;
- mieści dowolny rozmiar opony z obręczą;
- prosta i szybka instalacja bez używania narzędzi po uprzednim, jednorazowym złożeniu zakupionego produktu;
- umożliwia instalację tak z lewej, jak i z prawej strony auta;
- dwa, niezależne zamki zabezpieczają jednoślad i uchwyt na belce bazowej;
- fabrycznie wyposażony w adaptery do montażu na aluminiowych belkach aerodynamicznych WingBar, WingBar Evo, SlideBar z wykorzystaniem rowka T 20x20 mm;
- Axle Adapter Kit nr kat. 564-1 komplet elementów umożliwiających przewożenie modeli z piastami Thu Axle 9-15 mm (opcja);
- z dodatkowym adapterem nr kat. 568-1 pasuje do piast Thru Axle 20x110 mm (opcja);
- adapter nr kat. 889-301 dla rowka T profil 24x30 mm stosowanego przez np. BMW, Renault (dostępny jako akcesorium);
- adapter Bike Rack Around the Bar nr kat. 889-9 mocujący na owalnej belce bez rowka i prostokątnej (opcjonalny);
- wieszak na ścianę nr kat. 9771 do wygodnego przechowywania dwóch bike'ów (dostępny oddzielnie);
- One Key System podnoszący komfort obsługi wszystkich posiadanych elementów zestawu transportowego (różnych akcesoriów) jednym kluczem po wymienieniu wkładek zamków (opcja);
- transport do zabrania koła przedniego obok nr kat. 547 (opcjonalnie);
- pokrowiec na przednie koło nr kat. 563 (opcja);
- dopuszczalna ładowność - 18 kg;
- certyfikaty bezpieczeństwa TUV GS;
- spełnia wymagania norm City Crash;
- gwarancja 5 lat
dostawka rowerowa thule fastride 564 na samochodzie
FastRide 564
dostawka rowerowa thule fastride 564 na samochodzie
fastride 564 wersja czarny matowy
FastRide 564 black matt
fastride 564 wersja czarny matowy
elegancki, uniwersalny fastride 564 zapewniający wygodny transport
widok z boku
elegancki, uniwersalny fastride 564 zapewniający wygodny transport
gałka AcuTight sygnalizująca osiągnięcie optymalnej siły dokręcania
osadzenie widelca
gałka AcuTight sygnalizująca osiągnięcie optymalnej siły dokręcania
przykręcanie widelca do adaptera wcześniej zamontowanego w fastride
piasty QR
przykręcanie widelca do adaptera wcześniej zamontowanego w fastride
kompatybilny z jednośladami wyposażonymi w tarczowe hamulce
hamulec tarczowy
kompatybilny z jednośladami wyposażonymi w tarczowe hamulce
chroniąca przed kradzieżą integralna, stalowa linka z zamkiem
linka zamykająca
chroniąca przed kradzieżą integralna, stalowa linka z zamkiem
możliwość łatwego przenoszenia z jednej na drugą stronę auta
montaż lewo- i prawostronny
możliwość łatwego przenoszenia z jednej na drugą stronę auta
regulowany pasek z osłonką gumową trzymający koło tylne na miejscu
blokowanie koła
regulowany pasek z osłonką gumową trzymający koło tylne na miejscu
Wyposażenie dodatkowe dostępne oddzielnie:
adapter piast Thru Axles 20x110 mm pozwalający umieścić widelec w uchwycie
adapter nr kat. 568-1
adapter piast Thru Axles 20x110 mm pozwalający umieścić widelec w uchwycie
praktyczna torba do przechowywania koła przedniego dla użytkowników fastride
pokrowiec nr kat. 563
praktyczna torba do przechowywania koła przedniego dla użytkowników fastride
wygodny, składany zestaw do transportu koła przedniego jako uzupełnienie fastride
uchwyt nr kat. 547
wygodny, składany zestaw do transportu koła przedniego jako uzupełnienie fastride
odchylany gdy nie jest wykorzystywany wieszak na ścianę dla dwóch bicykli
wieszak ścienny nr kat. 9771
odchylany gdy nie jest wykorzystywany wieszak na ścianę dla dwóch bicykli
wymienne komplety wkładek zamków, które pozwalają korzystać z wielu akcesoriów przy użyciu jednego klucza
One Key System
wymienne komplety wkładek zamków, które pozwalają korzystać z wielu akcesoriów przy użyciu jednego klucza
obejmy pozwalające na przykręcenie fastride do standardowych baz squarebar
adapter nr kat. 889-9
obejmy pozwalające na przykręcenie fastride do standardowych baz squarebar
specjalnie przygotowany zestaw składanych reduktorów osi Thru Axles 9-15 mm
adapter nr kat. 564-1
specjalnie przygotowany zestaw składanych reduktorów osi Thru Axles 9-15 mm
wysokiej wytrzymałości trzpienie montażowe do firmowych belek BMW, Renault
adapter nr kat. 889-3
wysokiej wytrzymałości trzpienie montażowe do firmowych belek BMW, Renault
Przewożenie "bicykli"
Robi się coraz bardziej skomplikowane - szczególnie dotyczy to nowoczesnych jednośladów zbudowanych na ramach z kompozytu węglowego, wyposażonych w karbonowe koła osadzone na sztywnych osiach. Starsze typy uchwytów przestają być kompatybilne z tak wyrafinowanymi jednostkami między innymi ze względu na upowszechnienie wysokiej technologii, materiałów kompozytowych. Problemem staje się też coraz bardziej liczna standaryzacja piast kół.
W czym kłopot, aby użyć zwykłego rozwiązania do transportu, przytrzymującego za ramę? Jeśli dotyczy bike'a z ramą stalową, aluminiową ... w niczym. Ale już wersje karbonowe wymagają znacznie większej ostrożności. Struktury te są wprawdzie lekkie, cechują się niezwykłą sztywnością, odpornością na przeciążenia tak, jak zostały zaprojektowane przez konstruktorów, ale nie znoszą np. ściskania. Dlatego też najbezpieczniej jest taki jednoślad przewozić bez kontaktu z ramą - albo obejmując poprzez oponę przednie koło, albo po jego zdjęciu trzymać za widelec i umieścić je obok w specjalnym uchwycie. Stosując ostatni wymieniony sposób, zapewnimy szczególną stabilność i pełną ochronę.
Pojawia się jednak kłopot, który kiedyś był marginalny lub nie występował wcale. Szybkozamykacze Quick Release 9 mm w nowych jednośladach, segmencie z wyższej półki występują coraz rzadziej. Zastępowane są piastami Thru Axles o różnych standardach. W związku z powyższym zestaw do transportu chwytający za widelec musi być nimi kompatybilny - wielostandardowy.
TopRide i FastRide to potrafi. Czym różni się więc ekonomiczny model 564 od premium 568? Potrafi to samo. Współpracuje z różnymi wersjami osi Thru Axle, w tym standardem Quick Release. Trzyma powierzony mu sprzęt mocno. Nie ma jednak zatrzasku automatycznie (błyskawicznie) blokującego bike po wstawieniu na prowadnicę głowicy - jednoślad trzymany jedną ręką na dachu przykręca się do adaptera wcześniej osadzonego w FastRide fabryczną osią.
Planując zakup upewnij się czy wybrany produkt obsługuje Twój standard bez dokupowania dodatkowych akcesoriów. Bywa, że bardziej opłaca się nabyć bardziej wszechstronną wersję premium.
linia czarna pozioma