dealer marki thule
dealer marki thule
dealer marki thule
dibag.pl
dibag.pl

Thule EuroClassic G6 928 / 929 z wygodnym dostępem montowany na haku holowniczym samochodu

- eleganckie, wyjątkowo stabilne i bezpieczne konstrukcje o ponadczasowej stylizacji z możliwością transportu nawet 4-ch jednośladów samochodem;
- tylne lampy zespolone, zharmonizowane ze współczesną stylizacją aut wykonane w najnowszej technologii;
- umożliwia umieszczanie jednostek o wadze do 25 kg każda, zapewniając tym samym przewożenie wersji elektrycznych;
- innowacyjne, niezwykle łatwe mocowanie na haku holowniczym obsługiwane jedną ręką przy użyciu niewielkiej siły;
- łatwo dostępny, bardzo wygodny mechanizm odchylania bagażnika Thule z zamontowanymi rowerami uruchamiany stopą zapewnia komfortowy dostęp do auta;
- dwuzakresowy, duży kąt odchylenia (nawet z maksymalnym ładunkiem) pozwala na otwarcie nawet bardzo dużych, tylnych drzwi;
- zainstalowany ogranicznik przechyłu skutecznie chroni przed kontaktem z podłożem;
- szerokie, profilowane uchwyty kół umieszczone w odpowiednio dużych odstępach zapewniają możliwość transportowania solidnych konstrukcji o znacznym rozstawie osi;
- regulowane, szybkomocujące paski zębate do mocowania kół o różnych rozmiarach opon i obręczy wyposażone są w system automatycznego dopinania i szybkiego uwalniania;
- odpinane, łatwe w obsłudze zapięcia ramy znakomicie usprawniają umieszczanie kolejnych jednośladów i zabezpieczanie ich;
- wyposażony w zamki zabezpieczające zarówno przewożone bicykle, jak i całość na haku holowniczym;
- przeznaczony do przewozu wszystkich typów;
- przygotowany do sprawnego, szybkiego mocowania tablicy rejestracyjnej;
- złącze elektryczne 13 pinowe;
- składany, pionowy wysięgnik mocowania ram do pozycji poziomej ułatwia przechowywanie;
- adapter Off-Road 9042 umożliwiający instalację na aucie z kołem zapasowym na tylnych drzwiach (opcjonalnie);
- adapter nr kat. 9281 powiększający pojemność platformy o kolejny, jeszcze jeden jednoślad (opcjonalnie);
- rampa załadunkowa nr ka. 9152 do wygodnego wprowadzania i zdejmowania sprzętu (opcjonalnie);
- adapter gniazda elektrycznego nr kat. 9906 7 pinowego (opcjonalnie);
- ochraniacz nr kat. 984 umożliwia bezpieczne przewożenie sprzętu z karbonową ramą (opcjonalnie) - użytkowanie tylko z gałką AcuTight wyposażoną w ogranicznik momentu dokręcania;
- certyfikaty bezpieczeństwa: TUV/EuroBe;
- spełnia wymagania norm City Crash;
- gwarancja 5 lat
- model G6 929 - max. ilość transportowanego sprzętu 3 sztuki/ 4 z przystawką nr kat. 9281, dopuszczalna ładowność 60 kg;
- model G6 928 - max. ilość transportowanego sprzętu 2 sztuki/ 3 z przystawką nr kat. 9281, dopuszczalna ładowność 51 kg
Thule EuroClassic G6 928 i 929
Thule EuroClassic G6 928 i 929
bagażniki rowerowe thule euroclassic g6 928 i 929 na hak holowniczy samochodu
EuroClassic G6 928/929 aluminium
EuroClassic G6 928/929 aluminium
euroclassic g6 928 929 wersja aluminium
widok z tyłu
widok z tyłu
widok z tyłu bagażnika rowerowego euroclassic g6 928 i 929
mocowanie na haku
mocowanie na haku
łatwy montaż i prosta regulacja przed zamknięciem uchwytu mocującego na kuli haka holowniczego
odchylanie stopą
odchylanie stopą
mechanizm odchylania sterowany stopą ułatwia dostęp do samochodu także przy załadowanym sprzęcie
mocowanie kół
mocowanie kół
regulowane klamry zatrzaskowe mocowania kół z funkcją dociągania i szybkiego uwalniania ułatwiają załadunek i rozładunek
odłączane uchwyty
odłączane uchwyty
łatwe mocowanie ram przy użyciu odłączanych ramion z zamkami upraszcza wstawianie kolejnych sztuk sprzętu
zamki zabezpieczające
zamki zabezpieczające
standardowo wyposażony w zamki na kuli haka i zapięciach ram chroniące przed kradzieżą
powiększenie pojemności
powiększenie pojemności
konstrukcja umożliwia zwiększenie pojemności przez zastosowanie adaptera i załadowanie dodatkowej sztuki sprzętu
funkcja odchylania
funkcja odchylania
łatwy dostęp do auta nawet z zamontowanymi rowerami dzięki funkcji odchylania o szerokim kącie
Wyposażenie dodatkowe dostępne oddzielnie:
adapter nr kat. 9281
adapter nr kat. 9281
przystawka w postaci adaptera umożliwiająca załadowanie jednego dodatkowego bicykla
ochraniacz nr kat. 984
ochraniacz nr kat. 984
ochraniacz do euroclassic g6 zapewniający bezpieczny przewóz rowerów z ramami karbonowymi
ochrona ramy
ochrona ramy
uchwyt ramy z gałką aqutight 528 i ochraniaczem 984 podczas transportu sprzętu w euroclassic g6
adapter nr kat. 9906
adapter nr kat. 9906
opcjonalny adapter gniazda elektrycznego pozwalający połączyć platformę z siedmio pinową instalacją samochodu
rampa nr kat. 9152
rampa nr kat. 9152
wygodna zdejmowana aluminiowa rampa ułatwiająca załadunek i rozładunek jednośladów
rampa załadunkowa
rampa załadunkowa
sposób instalacji rampy przy platformie euroclassic g6 przed wprowadzaniem roweru
offroad nr kat. 9042
offroad nr kat. 9042
specjalny adapter offroad do montażu euroclassic g6 na samochodach z kołem zapasowym umieszczonym na zewnątrz
adapter offroad
adapter offroad
euroclassic g6 z adapterem przewożący rowery zainstalowany na samochodzie z kołem zapasowym na tylnych drzwiach
wieszak nr kat. 9771
wieszak nr kat. 9771
wieszak ścienny mieszczący dwa rowery jako akcesorium uzupełniające do przechowywania sprzętu w domu
One Key System
One Key System
prosta wymiana wkładek pozwalająca na zamykanie wszystkich akcesoriów także euroclassic g6 jednym kluczem
Przewożenie "dwóch kółek"
Często można chwycić za rower i w ten sposób przemieszczając się ochraniać środowisko. Jazda ma też wiele innych zalet, dlatego coraz więcej osób docenia ten rodzaj mobilności. Dla wczasowiczów, którzy tak lubią się relaksować własny jednoślad jest obowiązkowy w czasie urlopu. Wypożyczane są często mniej wygodne niż własne, a także podlegają opłacie za wypożyczenie. W celu bezpiecznego przewiezienia rodzinnego sprzętu na miejsce wypoczynku możesz polegać na platformie EuroClassic G6, najwyższej jakości rozwiązaniu w segmencie premium.
To najbardziej zaawansowany, pełnowymiarowy koncept o wszechstronnym zastosowaniu i dużej ładowności wprowadzony do produkcji w 2014 roku. Nowe, udoskonalone odłączane uchwyty ram wraz z gałką z zamkiem, ładowność umożliwiająca transport lżejszych elektryków, duża odległość pomiędzy mocowaniami kół umożliwiająca wstawianie jednostek bardziej masywnych, o dużym rozstawie osi oraz szeroki kąt odchylania pozwalający na otwieranie nawet bardzo dużych, tylnych drzwi nawet po zamocowaniu czterech jednośladów świadczą o tym, że to topowy model. Widać to od pierwszego kontaktu. Aluminiowe elementy, diody w lampach i podłączenie 13-bolcową wtyczką świadczy o przemyślanym każdym szczególe. Podróżując z bicyklami z tyłu pojazd musi być widoczny na autostradzie także we mgle. Po przyjechaniu ciemną nocą do pensjonatu, cofając z cennym ładunkiem zapewniono, aby kierowca zobaczył wszystko w lusterkach świecąc wyraźną lampą cofania. EuroClasscic G6 będzie mógł włączyć światła cofania i przeciwmgielne pod warunkiem zastosowania haka z 13-bolcowym gniazdem. Jeśli Twoje auto nie posiada takiego należy zachować ostrożność, ponieważ założenie nowej wiązki to ingerencja w układ elektroniczny i montażu dokonać w serwisie autoryzowanym lub profesjonalnym warsztacie zajmującym się montażem haków holowniczych. Jeśli złącze Twojego pojazdu należy do starszej generacji, nadal ma 7-pinowe gniazdo możesz bez jego wymiany skorzystać z firmowego adaptera i błyskawicznie połączyć do niego platformę.
Oprócz innowacyjnych funkcji EuroClassic G6 zachwyca również atrakcyjnym wyglądem. Kolory i poszczególne elementy są doskonale dopasowane i zapewniają harmonijny obraz całości. Wersje w kolorze czarnym i srebrnym świetnie komponują się z każdą barwą pojazdu i można by rzec, delikatnie się "przytulają". Zintegrowane światła ledowe okalające tablicę rejestracyjną tworzą tylny panel o wyjątkowym, ponadczasowym wyglądzie. Przepisy oczywiście zabraniają zasłaniania tablicy rejestracyjnej, ale i przekładania oryginału z samochodu. Nie wolno jej też zbyt dokładnie odtwarzać np. przez zeskanowanie czy drukowanie, ponieważ teoretycznie można być posądzonym o fałszerstwo. Należy dokładnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity w Dz. U. 2016 poz. 2022), wystąpić do wydziału komunikacji o wydanie trzeciej tablicy rejestracyjnej i ją zamontować.
Z doświadczeń użytkowników wiadomo, że:
- konstrukcji przymocowanej na haku podczas jazdy niemalże się nie czuje;
- spalanie jest nieznacznie większe niż bez niego, ale różnica jest dużo mniejsza niż w przypadku jazdy z jednośladami na dachu;
- auto z platformą jest znacznie dłuższe, więc manewrowanie nim w mieście i parkowanie jest trudniejsze, wymaga więcej uwagi;
- ładowanie, zapinanie sprzętu jest wyjątkowo łatwe i proste ponieważ wszystko jest na wysokości rąk, a funkcja odchylania umożliwiająca swobodny dostęp do przestrzeni bagażowej w każdej sytuacji dopełnia całości.
Aby dokonać właściwego zakupu wskazane jest, aby odpowiedzieć sobie na następujące pytania:
- jakie są wymagania Twojego samochodu;
- jaką ilość sprzętu trzeba przewozić;
- czy będą transportowane elektryki, czy zwykłe modele;
- jak często będzie wykorzystywany;
- czy łatwość, prostota i szybkość instalacji są istotne.
Ważne rady przed rozpoczęciem jazdy:
- luźne części takie jak pompki do kół, butelki po napojach, torby, systemy nawigacji należy zdemontować, ponieważ mogą stwarzać niebezpieczeństwo w ruchu drogowym dla innych użytkowników;
- najcięższe jednoślady umieszczamy najbliżej auta w celu optymalnego wykorzystania ładowności;
- należy sprawdzić czy wszystkie zamki platformy są pozamykane.
Podczas dłuższej podróży w czasie przerw relaksujących należy pamiętać o kontroli zamocowania, sprawdzeniu zabezpieczeń jednostek.