Thule bagażnik rowerowy na tylne drzwi samochodu
Thule bagażnik rowerowy na tylne drzwi samochodu
dibag.pl
dibag.pl

Bagażnik rowerowy Thule ClipOn High 9105 / 9106 na tylne drzwi

linia czarna pozioma
- bardzo stabilny, błyskawicznie mocowany bagażnik rowerowy na tylnych drzwiach samochodów kombi i hatchback z mechanizmem zatrzaskowym po wykonaniu jednorazowej, wstępnej regulacji;
- podwyższona pozycja przewożonego sprzętu zapewnia bezpośrednią widoczność tablicy rejestracyjnej i tylnych świateł auta;
- wszystkie części mające bezpośredni kontakt z nadwoziem pokryte są miękką, gumową powłoką ochronną;
- możliwość złożenia ułatwia przenoszenie i przechowywanie gdy nie jest wykorzystywany;
- bagażniki tej serii posiadają odpinane, łatwe w obsłudze uchwyty ramy znakomicie usprawniające umieszczenie kolejnej sztuki i sprawne jej zabezpieczenie;
- umożliwia przewożenie wszystkich rowerów (w sporadycznych przypadkach wymaga zastosowania odpowiednich adapterów np. dla damki);
- mocowanie jednośladów odbywa się na dogodnej wysokości;
- szybkie, bezpieczne mocowanie a także uwalnianie kół w profilowanej rynience przy wykorzystaniu zintegrowanych pasków zębatych mieszczących każdy typ opon i obręczy;
- zapewnia dostęp do kufra samochodu z zamontowanymi rowerami;
- płynna regulacja długości rynienek umożliwia transport jednostek o różnych rozstawach osi;
- w samochodach wyposażonych w wycieraczkę tylnej szyby zainstalowanie bagażnika Thule na tylnej klapie może uniemożliwić jej wykorzystywanie;
- adapter ramy nr kat. 982 zapewnia najłatwiejszy sposób montażu wersji o nietypowym układzie  ramy (opcjonalne wyposażenie);
- ochraniacz dla ram nr kat. 984 umożliwia bezpieczne przewożenie sprzętu wykonanego z karbonu - tylko do użytku z pokrętłami wyposażonymi w ogranicznik siły dokręcania AcuTight (opcjonalne wyposażenie);
- gałka z zamkiem AcuTight nr kat. 928 z ogranicznikiem siły mocowania do uchwytów ram jako zamiennik standardowej gałki (opcjonalne wyposażenie);
- certyfikaty bezpieczeństwa: TUV;
- gwarancja 5 lat
- max. ilość transportowanego sprzętu 2 sztuki, dopuszczalna ładowność 30 kg
thule clipon high 9105 i 9106 platforma na rower na tylne drzwi samochodu
ClipOn High 9105/9106
ClipOn High 9105/9106
bagażnik rowerowy thule clipon high 9105 i 9106
widok z boku
widok z boku
widok z boku bagażnika rowerowego thule clipon high 9105 i 9106
zatrzaskowe mocowanie
zatrzaskowe mocowanie
łatwy montaż na tylnych drzwiach auta uchwytu thule clipon high 9105 i 9106 dzięki unikatowemu mechanizmowi zatrzaskowemu
odłączane uchwyty ramy
odłączane uchwyty ramy
odłączane wysięgniki mocujące ramy z zamykanymi gałkami w składanej platformie thule clipon high 9105 i 9106 przyspieszają pakowanie rowerów
zamki zabezpieczające
zamki zabezpieczające
standardowe wyposażenie thule clipon high 9105 i 9106 stanowi zamykana gałka zewnętrznego uchwytu ramy roweru
mocowanie koła
mocowanie koła
przystosowany do wstawiania rowerów o dużym rozstawie osi dzięki regulowanej długości podstaw kół w bagażniku thule clipon high 9105 i 9106
funkcja składania
funkcja składania
unikalna funkcja szybkiego złożenia platformy thule clipon high 9105 i 9106 sprawia że zajmuje znacznie mniej miejsca podczas przenoszenia czy przechowywania
Wyposażenie dodatkowe dostępne oddzielnie:
gałka AcuTight nr kat. 928
gałka AcuTight nr kat. 928
gałka z ogranicznikiem siły mocowania aqutight 528 i integralnym zamkiem będąca odpowiednikiem standardowej w uchwycie rowerowym thule clipon high 9105 i 9106 zalecana przy zabezpieczaniu roweru z karbonową ramą
ochraniacz ram karbon. nr kat. 984
ochraniacz ram karbon. nr kat. 984
specjalnie zaprojektowany ochraniacz ramy 984 przez konstruktorów thule z myślą o przewożeniu rowerów karbonowych w bagażnikach clipon high 9105 i 9106
ochrona ramy karbonowej
ochrona ramy karbonowej
właściwe zabezpieczenie roweru z ramą karbonową podczas przewożenia w uchwycie thule clipon high 9105 i 9106 z zastosowaniem gałki acutight 528 współpracującej z ochraniaczem 984
adapter ramy nr kat. 982
adapter ramy nr kat. 982
usprawniające akcesorium 982 czyli regulowany adapter zapewniający najłatwiejszy montaż roweru o niestandardowej ramie w thule clipon high 9105 i 9106
wieszak na rowery nr kat. 9771
wieszak na rowery nr kat. 9771
praktyczny składany ścienny wieszak 9771 na dwa rowery stanowiący uzupełnienie do bagażników thule clipon high 9105 i 9106 do przechowywania sprzętu w domu
gałki z zamkami nr kat. 926/927
gałki z zamkami nr kat. 926/927
możliwość zabezpieczenia przed kradzieżą każdego z rowerów załadowanych na platformę thule clipon high 9105 i 9106 przy użyciu gałki z zamkiem 926
One Key System
One Key System
różnej wielkości komplety wkładek one key system które dzięki prostej wymianie umożliwiają zamykanie wszystkich posiadanych akcesoriów thule i bagażnika na rowery clipon high 9105 i 9106 za pomocą jednego klucza
Przewożenie roweru elektrycznego
Mając na uwadze najnowsze rozwiązania, technologiczne postępy nie jest łatwo odróżnić nowoczesny e-bike od tradycyjnego. Nadal jest jednak kilka różnic, jak na przykład większa waga elektryka, przepisy dotyczące obsługi akumulatorów, dbałość o podzespoły elektroniczne za względu na ich wrażliwość na czynniki atmosferyczne i zewnętrzne. To trzy najważniejsze aspekty, które należy uwzględnić podczas transportu e-roweru samochodem, pociągiem czy samolotem.
Bagażniki dachowe, na tylnej klapie czy hakowe?
Ponieważ przeciętna waga elektryka może być nawet dwa razy wyższa niż konwencjonalnego, dźwiganie i umieszczanie tak ciężkiego metalowego sprzętu na dachu to trudne zadanie nawet dla najtwardszych rowerzystów. Niektóre jednostki mogą ważyć nawet do 25 kg dlatego platforma na haku wydaje się najrozsądniejszym rozwiązaniem. Co więcej, próbując ładować rower na dach istnieje ryzyko zranienia się, ubrudzenia a także uszkodzenia samochodu lub sprzętu. I wreszcie, co niezmiernie istotne z punktu widzenia bezpieczeństwa podróżowania, każdy bagażnik ma określoną, maksymalną ładowność, co należy wziąć pod uwagę i której przekraczać nie wolno.
Przed przewożeniem e-jednostki przeczytaj dokładnie instrukcję, aby uniknąć niespodzianek czy większych problemów. Nieustanne obserwowanie, a w skrajnych przypadkach łapanie zsuwających się na autostradzie rowerów z pewnością nie jest tm, co chciałbyś robić podczas podróży na urlop. Przewożenie dwóch jednostek szosowych, lekkich górali o łącznej wadze do 20 kg, to zupełnie inny rozkład masy w stosunku do pary elektryków osiągających 50 kg lub więcej. Właśnie ze względu na ciężar jednostki należy przymocować ją starannie, zachowując szczególną uwagę na stabilne zabezpieczenie ramy oraz kół w uchwytach, aby zapobiec niepożądanym luzom mogącym powodować kołysanie podczas jazdy. Umieszczając sprzęt na platformie z tyłu auta upewnij się czy koła nie wystają poza zewnętrzny obrys lusterek po obu stronach.
Pomimo pogłosek, że przewożenie e-bike łącznie z akumulatorami na bagażnikach dachowych zostanie niebawem zakazany w niektórych europejskich krajach obawy te okazały się w rzeczywistości bezpodstawne. Korzystne jest, wręcz zalecane wyjęcie akumulatora przed podróżą co zmniejszy obciążenie uchwytu dachowego, którego dopuszczalnej nośności należy przestrzegać. Wypięcie akumulatora, jak i zdjęcie sterownika silnika nie tylko przyczyni się do zmniejszenia wagi, ale także pozwoli przechować te podzespoły w suchym miejscu i ochronić je przed deszczem, zanieczyszczeniami. Po zdemontowaniu powyższych elementów pamiętaj o zabezpieczeniu styków specjalnymi, gumowymi osłonami dostępnymi u autoryzowanych sprzedawców sprzętu, aby zapobiec ich zanieczyszczeniu, zamoczeniu. Wyjmowanie akumulatora może wydawać się dodatkową czynnością, której należy poświęcić nieco czasu, niedogodnością, ale większość producentów i tak to zaleca, gdy nie korzystamy z roweru, gdy nie jest używany.
Podróżowanie z elektrykiem koleją jest oczywiście możliwe po zakupieniu odpowiedniego biletu i umieszczenia sprzętu na specjalnych wieszakach, w stojakach lub w wydzielonym wagonie. Przepisy określające szczegółowe warunki przejazdu pociągiem dostępne są na stronach internetowych przewoźników.
Przeloty z e-bike raczej odpadają, ponieważ akumulator o takiej pojemności należy do przedmiotów niebezpiecznych i jako taki jest wykluczony z umieszczania w samolocie bez względu na to, czy jest zamontowany w rowerze czy przechowywany w bagażu. Istnieje możliwość wysłania tego typu sprzętu odpowiednio wcześniej samolotem cargo, ale nawet w tej sytuacji trzeba oddzielnie zapakować akumulator z dostarczonym specjalnym certyfikatem bezpieczeństwa. Można przyjąć, że dla entuzjastów elektryków i podróży lotniczych wobec takich biurokratycznych czynności jedynym sensownym rozwiązaniem jest wypożyczenie roweru na miejscu.
linia czarna pozioma