salon dealera thule
salon dealera thule
salon dealera thule
dibag.pl
dibag.pl

Thule ClipOn High 9105 / 9106 na tylne drzwi z automatyczną kontrolą napinania

linia czarna pozioma
- bardzo stabilne, błyskawicznie mocowane stanowisko Thule na tylnych drzwiach samochodów kombi i hatchback z mechanizmem zatrzaskowym po wykonaniu jednorazowej, wstępnej regulacji;
- podwyższona pozycja przewożonych rowerów zapewnia bezpośrednią widoczność tablicy rejestracyjnej i tylnych świateł auta;
- wszystkie części mające bezpośredni kontakt z nadwoziem pokryte są miękką, gumową powłoką ochronną;
- możliwość złożenia ułatwia przenoszenie i przechowywanie gdy nie jest wykorzystywany;
- posiada odpinane, łatwe w obsłudze uchwyty ramy znakomicie usprawniające umieszczenie kolejnej sztuki i sprawne jej zabezpieczenie;
- umożliwia przewożenie wszystkich modeli (w sporadycznych przypadkach wymaga zastosowania odpowiednich adapterów np. dla damki);
- mocowanie jednośladów odbywa się na dogodnej wysokości;
- szybkie, bezpieczne mocowanie a także uwalnianie kół w profilowanej rynience przy wykorzystaniu zintegrowanych pasków zębatych mieszczących każdy typ opon i obręczy;
- zapewnia dostęp do samochodu z zamontowanymi bicyklami;
- płynna regulacja długości rynienek umożliwia transport jednostek o różnych rozstawach osi;
- w samochodach wyposażonych w wycieraczkę tylnej szyby instalacja na tylnej klapie może uniemożliwić jej wykorzystywanie;
- adapter ramy nr kat. 982 zapewnia najłatwiejszy sposób montażu wersji o nietypowym układzie  ramy (opcjonalne wyposażenie);
- ochraniacz dla ram nr kat. 984 umożliwia bezpieczne przewożenie sprzętu wykonanego z karbonu - tylko do użytku z pokrętłami wyposażonymi w ogranicznik siły dokręcania AcuTight (opcjonalne wyposażenie);
- gałka z zamkiem AcuTight nr kat. 928 z ogranicznikiem siły mocowania do uchwytów ram jako zamiennik standardowej gałki (opcjonalne wyposażenie);
- certyfikaty bezpieczeństwa: TUV;
- gwarancja 5 lat
- max. ilość transportowanego sprzętu 2 sztuki, dopuszczalna ładowność 30 kg
Thule ClipOn High 9105 i 9106
Thule ClipOn High 9105 i 9106
stanowiska na rowery thule clipon high 9105 i 9106 na tylne drzwi samochodu
ClipOn High 9105/9106 silver
ClipOn High 9105/9106 silver
clipon high 9105 i 9106 wersja silver
widok z boku
widok z boku
widok z boku platformy rowerowej clipon high 9105 i 9106
zatrzaskowe mocowanie
zatrzaskowe mocowanie
łatwy montaż na tylnych drzwiach auta dzięki unikatowemu mechanizmowi zatrzaskowemu
odłączane uchwyty
odłączane uchwyty
odłączane wysięgniki mocujące ramy z zamykanymi gałkami przyspieszają pakowanie jednośladów
zamki zabezpieczające
zamki zabezpieczające
standardowe wyposażenie clipon high stanowi zamykana gałka zewnętrznego zapięcia ramy
mocowanie koła
mocowanie koła
przystosowany do wstawiania bicykli o dużym rozstawie osi dzięki regulowanej długości podstaw kół
funkcja składania
funkcja składania
unikalna funkcja szybkiego złożenia sprawia że zajmuje znacznie mniej miejsca podczas przenoszenia czy przechowywania
Wyposażenie dodatkowe dostępne oddzielnie:
gałka AcuTight nr kat. 928
gałka AcuTight nr kat. 928
gałka z ogranicznikiem siły mocowania aqutight i integralnym zamkiem zastępująca standardową zalecana przy zabezpieczaniu roweru z karbonową ramą
ochraniacz nr kat. 984
ochraniacz nr kat. 984
specjalnie zaprojektowany ochraniacz przez konstruktorów z myślą o przewożeniu jednośladów o ramach z włókna węglowego
ochrona ramy
ochrona ramy
właściwe zabezpieczenie ramy karbonowej podczas przewożenia z zastosowaniem gałki acutight 528 współpracującej z ochraniaczem 984
adapter nr kat. 982
adapter nr kat. 982
usprawniające akcesorium teleskopowy adapter zapewniający najłatwiejszy montaż jednostki o niestandardowej ramie
wieszak nr kat. 9771
wieszak nr kat. 9771
praktyczny składany ścienny wieszak na dwa rowery o dopuszczalnym obciążeniu 30 kg do przechowywania sprzętu w domu
gałka nr kat. 926/927
gałka nr kat. 926/927
możliwość zabezpieczenia przed kradzieżą każdego z bicykli załadowanych na clipon high przy użyciu gałki z zamkiem
One Key System
One Key System
różnej wielkości komplety wkładek które dzięki prostej wymianie umożliwiają posługiwanie się jednym kluczem
Przewożenie roweru elektrycznego
Mając na uwadze najnowsze rozwiązania, technologiczne postępy nie jest łatwo odróżnić nowoczesny e-bike od tradycyjnego. Nadal jest jednak kilka różnic, jak na przykład większa waga elektryka, przepisy dotyczące obsługi akumulatorów, dbałość o podzespoły elektroniczne za względu na ich wrażliwość na czynniki atmosferyczne i zewnętrzne. To trzy najważniejsze aspekty, które należy uwzględnić podczas transportu e-bike samochodem, pociągiem czy samolotem.
Wariant dachowy, na tylnej klapie czy hakowy?
Ponieważ przeciętna waga elektryka może być nawet dwa razy wyższa niż konwencjonalnego, dźwiganie i umieszczanie tak ciężkiego metalowego sprzętu na dachu to trudne zadanie nawet dla najtwardszych cyklistów. Niektóre jednostki mogą ważyć nawet do 25 kg dlatego opcja na haku wydaje się najrozsądniejszym rozwiązaniem. Co więcej, próbując ładować go na dach istnieje ryzyko zranienia się, ubrudzenia a także uszkodzenia samochodu lub sprzętu. I wreszcie, co niezmiernie istotne z punktu widzenia bezpieczeństwa podróżowania, każdy bagażnik ma określoną, maksymalną ładowność, co należy wziąć pod uwagę i której przekraczać nie wolno.
Przed przewożeniem e-jednostki przeczytaj dokładnie instrukcję, aby uniknąć niespodzianek czy większych problemów. Nieustanne obserwowanie, a w skrajnych przypadkach łapanie zsuwających się na autostradzie rowerów z pewnością nie jest tm, co chciałbyś robić podczas podróży na urlop. Przewożenie dwóch jednostek szosowych, lekkich górali o łącznej wadze do 20 kg, to zupełnie inny rozkład masy w stosunku do pary elektryków osiągających 50 kg lub więcej. Właśnie ze względu na ciężar jednostki należy przymocować ją starannie, zachowując szczególną uwagę na stabilne zabezpieczenie ramy oraz kół w uchwytach, aby zapobiec niepożądanym luzom mogącym powodować kołysanie podczas jazdy. Umieszczając sprzęt z tyłu auta upewnij się czy koła nie wystają poza zewnętrzny obrys lusterek po obu stronach.
Pomimo pogłosek, że przewożenie e-bike łącznie z akumulatorami na dachu zostanie niebawem zakazane w niektórych europejskich krajach obawy te okazały się w rzeczywistości bezpodstawne. Korzystne jest, wręcz zalecane wyjęcie akumulatora przed podróżą co zmniejszy obciążenie uchwytu dachowego, którego dopuszczalnej nośności należy przestrzegać. Wypięcie akumulatora, jak i zdjęcie sterownika silnika nie tylko przyczyni się do zmniejszenia wagi, ale także pozwoli przechować te podzespoły w suchym miejscu i ochronić je przed deszczem, zanieczyszczeniami. Po zdemontowaniu powyższych elementów pamiętaj o zabezpieczeniu styków specjalnymi, gumowymi osłonami dostępnymi u autoryzowanych sprzedawców sprzętu, aby zapobiec ich zanieczyszczeniu, zamoczeniu. Wyjmowanie akumulatora może wydawać się dodatkową czynnością, której należy poświęcić nieco czasu, niedogodnością, ale większość producentów i tak to zaleca, gdy nie korzystamy z bicykla, gdy nie jest używany.
Podróżowanie z elektrykiem koleją jest oczywiście możliwe po zakupieniu odpowiedniego biletu i umieszczenia sprzętu na specjalnych wieszakach, w stojakach lub w wydzielonym wagonie. Przepisy określające szczegółowe warunki przejazdu pociągiem dostępne są na stronach internetowych przewoźników.
Przeloty z e-bike raczej odpadają, ponieważ akumulator o takiej pojemności należy do przedmiotów niebezpiecznych i jako taki jest wykluczony z umieszczania w samolocie bez względu na to, czy jest zamontowany w rowerze czy przechowywany w bagażu. Istnieje możliwość wysłania tego typu sprzętu odpowiednio wcześniej samolotem cargo, ale nawet w tej sytuacji trzeba oddzielnie zapakować akumulator z dostarczonym specjalnym certyfikatem bezpieczeństwa. Można przyjąć, że dla entuzjastów elektryków i podróży lotniczych wobec takich biurokratycznych czynności jedynym sensownym rozwiązaniem jest wypożyczenie go na miejscu.
linia czarna pozioma