salon dealera thule
salon dealera thule
salon dealera thule
dibag.pl
dibag.pl

Thule BackPac 973 na tylne drzwi zapewniający widoczność lamp i numeru rejestracyjnego

linia czarna pozioma
- bardzo stabilny, szybko instalowany na tylnych drzwiach samochodów kombi, van, suv i hatchback po wykonaniu jednorazowej regulacji zaczep Thule o stalowo-aluminiowej konstrukcji;
- łatwa możliwość rozbudowy dodatkowymi adapterami umożliwia umieszczenie i transportowanie trzech a nawet czterech jednośladów;
- regulowana w szerokim zakresie, wysoka pozycja przewożonych rowerów zapewnia bezpośrednią widoczność tablicy rejestracyjnej i tylnych świateł pojazdu;
- wszystkie części mające bezpośredni kontakt z karoserią pokryte są miękką, gumową powłoką ochronną;
- wymienne, doskonale dopasowane do poszczególnych samochodów zestawy łap mocujących gwarantują idealną współpracę z nadwoziem a zarazem najwyższe bezpieczeństwo w czasie eksploatacji;
- wymiana zestawu dopasowującego (kitu montażowego) umożliwia instalację na innym aucie;
- możliwość szybkiego złożenia stanowisk do pionowej pozycji ułatwia eksploatację pojazdu, gdy nie przewozimy sprzętu;
- zapewnia dostęp do auta również po załadowaniu (możliwość otwarcia tylnej klapy z zainstalowanym systemem transportowym);
- złożenie ułatwia przenoszenie i przechowywanie;
- odpinane, łatwe w obsłudze uchwyty ramy znakomicie usprawniają umieszczanie kolejnych jednośladów i sprawne ich zabezpieczanie;
- umożliwia przewożenie wszystkich modeli (w sporadycznych przypadkach wymaga zastosowania odpowiednich adapterów np. dla damki);
- mocowanie sprzętu odbywa się na dogodnej wysokości;
- szybkie, bezpieczne mocowanie a także uwalnianie kół w profilowanej rynience przy wykorzystaniu zintegrowanych pasków zębatych mieszczących wszystkie typy opon i obręczy;
- płynna regulacja długości rynienek w szerokim zakresie mieści sprzęt o różnych rozstawach osi;
- standardowo wyposażony w zamek zabezpieczający dla jednego bicykla;
- w samochodach wyposażonych w wycieraczkę tylnej szyby powyższa konstrukcja pozwala na jej wykorzystywanie;
- zamknięcie na klapie auta nr kat. 567 (opcjonalnie);
- gałka AcuTight nr kat. 928 z ogranicznikiem siły mocowania - zamiennik standardowej gałki z zamkiem (opcjonalnie);
- ochraniacz ram karbonowych nr kat. 984 zapewniający bezpieczne przewożenie sprzętu z ramami karbonowymi - tylko do użytku z pokrętłem wyposażonym w ogranicznik momentu dokręcania AcuTight (opcjonalnie);
- adapter nr kat. 982 zapewnia łatwiejszy montaż jednostek o niestandardowym układzie ram (opcjonalnie);
- certyfikaty bezpieczeństwa: TUV;
- gwarancja 5 lat
- podstawowa wersja max. ilość transportowanego sprzętu 2 sztuki, dopuszczalna ładowność 60 kg;
- z adapterem 973-23 max. ilość transportowanego sprzętu 3 sztuki;
- z adapterem 973-24 max. ilość transportowanego sprzętu 4 sztuki;
Thule BackPac 973
Thule BackPac 973
zaczep na rowery thule backpac 973 na tylne drzwi samochodu
BackPac 973 silver
BackPac 973 silver
backpac 973 wersja silver
widok z boku
widok z boku
widok z boku platformy rowerowej backpac 973
odłączane uchwyty
odłączane uchwyty
odłączane ramiona mocujące ramy z zamkami w backpac upraszczają i przyspieszają pakowanie kolejnych bicykli
zamki zabezpieczajace
zamki zabezpieczajace
standardowe wyposażenie zawiera zamykaną gałkę zewnętrznego uchwytu ramy
funkcja składania
funkcja składania
możliwość szybkiego złożenia uchwytu backpac sprawia że zajmuje znacznie mniej miejsca podczas przechowywania
mocowanie kół
mocowanie kół
przystosowany do umieszczania jednostek o dużym rozstawie osi dzięki rozsuwanym podstawom kół
Wyposażenie dodatkowe dostępne oddzielnie:
adapter nr kat. 973-23
adapter nr kat. 973-23
przystawka dołączana umożliwiająca załadowanie kolejnego trzeciego roweru wyposażona fabrycznie w zamykaną gałkę mocowania ramy
adapter nr kat. 973-24
adapter nr kat. 973-24
kolejna przystawka zwiększająca pojemność pozwalająca na załadowanie czwartego roweru także wyposażona standardowo w zamykaną gałkę ramy
kity montażowe
kity montażowe
dostępne oddzielnie wymagane zestawy dopasowujące do doskonałej współpracy backpac z samochodem w miejscach mocowania
max. ładowność
max. ładowność
duża ładowność backpac umożliwia przewożenie wszystkich rodzajów jednośladów od miejskich po dziecięce w ilości do czterech sztuk
gałka AcuTight nr kat. 928
gałka AcuTight nr kat. 928
gałka aqutight z ogranicznikiem siły mocowania integralnym zamkiem będąca zamiennikiem standardowej zalecana przy zabieraniu roweru z karbonową ramą
ochraniacz nr kat. 984
ochraniacz nr kat. 984
strukturalny elastyczny ochraniacz opracowany przez konstruktorów z myślą o przewożeniu jednostek karbonowych
ochrona ramy
ochrona ramy
polecane zabezpieczenie dla ram karbonowych na czas przewozu z użyciem gałki acutight łącznie z ochraniaczem carbon frame protector
zamek nr kat. 567
zamek nr kat. 567
specjalnie opracowany zamek zakładany na śrubę montażową do zabezpieczenia backpac na tylnych drzwiach pojazdu
wieszak nr kat. 9771
wieszak nr kat. 9771
sprytny składany ścienny wieszak na dwa rowery stanowiący akcesorium do przechowywania sprzętu w domu
adapter nr kat. 982
adapter nr kat. 982
teleskopowe akcesorium czyli regulowany adapter zapewniający najłatwiejszy montaż bicykla o niestandardowej ramie
gałki nr kat. 926/927
gałki nr kat. 926/927
możliwość zabezpieczenia przed kradzieżą każdego z jednośladów na platformie z pomocą gałki z zamkiem
One Key System
One Key System
dostępne w kompletach wkładki zamków pozwalające na komfortową obsługę wszystkich akcesoriów jednym kluczem
Przewozimy na klapie?
Dość często widzimy na polskich drogach samochody z zainstalowanym w ten sposób systemem. Wiadomo, że nie ma metody która w 100% usatysfakcjonowałaby wszystkich kierowców transportujących autem jednoślady. Jakie plusy posiada takie rozwiązanie? Dzięki niemu dach pozostaje wolny, a więc możemy zamocować tam inne przedmioty, które podczas wakacyjnych podróży mogą się z całą pewnością przydać - na przykład kosz na bagaże, kajak czy chociażby łódkę. Jeśli jednoślady umieszczone są odpowiednio wysoko nie zasłaniając świateł ani tablicy rejestracyjnej wymagania odnośnie przepisów ruchu drogowego są zachowane, bezpieczeństwo na drodze się nie zmniejsza. Nie mamy do czynienia z tak dużymi oporami powietrza, jak w przypadku konstrukcji dachowych, a umieszczanie sprzętu jest stosunkowo proste, nie wymagające znacznego wysiłku.
Musimy jednak pamiętać, iż posiada ono kilka dość istotnych ograniczeń. Przede wszystkim nie do wszystkich modeli pojazdów znajdziemy odpowiednie egzemplarze, a niekiedy po prostu montaż tego typu bagażnika jest absolutnie wykluczony na przykład ze względu na spojler, małe odstępy w nadwoziu pomiędzy klapą. Dość często rowery wiszą dość nisko zasłaniając światła, tablicę rejestracyjną. Należy również mieć na uwadze, że konstrukcje o nietypowych przekrojach ram, ich układzie np. typu damka wymagają zakupu dodatkowego adaptera oraz ograniczenie widoczności w lusterku wstecznym.
Powinniśmy mieć również świadomość, aby okresowo kontrolować stan zabezpieczeń, gumowej warstwy ochronnej na wszystkich elementach mających kontakt z nadwoziem, która z upływem czasu, pokonywaniem kolejnych tras ze względu na "pracę" podczas jazdy będzie ulegała ścieraniu. Należy pamiętać aby, zużyte wykładziny wymienić na nowe, zapobiegając uszkodzeniom auta.
Podczas wkładania, jak i zdejmowania jednośladów należy zachować ostrożność, gdyż ich szybkie pakowanie może skutkować otarciem czy zarysowaniem karoserii, a tego przecież każdy kierowca stara się uniknąć.
linia czarna pozioma