sklep firmowy

Thule Rapid 754 na standardowy dach mocowany przy drzwiach

linia czarna
- najbardziej eleganckie, aerodynamiczne nośne zespoły Thule do aut bez relingów czy fabrycznych miejsc mocowań;
- dostępność bagażników w opcjach:
WinBar Evo - niezwykle cichą, inspirowaną konstrukcją skrzydła samolotu i wytrzymałą dla planujących częste wykorzystywanie (występuje w kolorze naturalnego aluminium lub czarnym matowym);
SlideBar - innowacyjną, wysuwaną poza obrys nadwozia ułatwiającą ładowanie i rozładowywanie ładunku idealną dla wyższego pojazdu;
SquareBar - klasyczną, solidną stalową o prostokątnym przekroju powleczoną tworzywem;
- możliwość bardzo łatwego, sprawnego montażu bez użycia dodatkowych narzędzi;
- jednoznaczność prawidłowego, bezpiecznego montażu dzięki pokrętłom ze zintegrowanym wskaźnikiem siły dokręcania;
- doskonałe dopasowane do nadwozia gwarantuje jego ochronę i najwyższe bezpieczeństwo podczas eksploatacji;
- wymienność kitów dopasowujących umożliwia zastosowanie posiadanych elementów do innych modeli samochodów;
- ciągłe przygotowywanie kolejnych kompletów do najnowszych aut;
- standardowo wyposażony w zamki;
- wysokość stopy 754 - 9,6 cm;
- dopuszczalna ładowność do 75 kg;
- certyfikaty bezpieczeństwa: TUV GS;
- spełnia wymagania norm City Crash;
- gwarancja 5 lat
Thule Rapid System 754 WingBar Evo
Thule Rapid System 754 WingBar Evo
zespół bazowy thule rapid system 754 do standardowego dachu
WingBar Evo aluminium
WingBar Evo aluminium
efektowne, opływowe wykonanie z rowkiem T współpracuje ze stopą 754 auta z klasycznym nadwoziem
SlideBar aluminium
SlideBar aluminium
praktyczna, wysuwana do 60 cm z nad dachu wersja z kanałem T łączy się ze stopą 754 dla typowej karoserii
WingBar black matt
WingBar black matt
niemal doskonały, aerodynamiczny model aluminiowy z profilem T dostępny z stopami 754 dla tradycyjnego nadwozia
SquareBar stal
SquareBar stal
wytrzymały, klasyczny wariant prostokątny powleczony czarnym polimerem pasujący do stopy 754 przy standardowym dachu
Najczęściej zadawane pytania
wersja rapid system 754 na auto terenowe
baza rapid system kategorii 754 do samochodów osobowych
produkt rapid system typu 754 dla pojazdu kombi
rapid system podczas rodzinnego przejazdu
Czy do każdego auta można założyć bazę?
Tak. Można zamocować na niemalże wszystkich pojazdach. Jest jednak pewna grupa nadwozi, których producenci nie przewidują instalacji systemu nośnego, jak np. cabrio ze składanym poszyciem, coupe hardtop, Skoda Roomster bez relingów.
Niezależnie od typu karoserii (sedan, hatchback, liftback, kombi, suv, mpv, van czy bus), stosowania różnych miejsc montażowych przez producentów aut firma z Hillerstorp oferuje zestawy elementów, z których można złożyć dedykowany, idealnie dopasowany, sprawdzony pod względem bezpieczeństwa zespół bazowy. W zależności marki, modelu, ilości drzwi bocznych, roku produkcji i innych informacji o wyposażeniu  nadwozia skatalogowane są odpowiednie komplety podzespołów dla rozwiązań z:
- fabrycznymi miejscami fixpoint, zazwyczaj odpowiednio zamaskowanymi;
- relingami tradycyjnymi (poręczowymi), uniesionymi nad płaszczyzną nadwozia;
- relingami zintegrowanymi, przylegającymi na całej swojej długości do karoserii;
- seryjnymi, wzdłużnymi listwami o wewnętrznym profilu montażowym w postaci rowka T;
- rynienkami tuż nad drzwiami;
- standardowym wykonaniem, czyli nie posiadającym wyżej wymienionych elementów.

Jak montuje się belki?
Z uwagi na różnorodność systemów montażowych przystępując do składania, a następnie montażu należy postępować zgodnie z instrukcją obsługi. Przede wszystkim należy sprawdzić poszczególne elementy czy nie są uszkodzone oraz, czy stanowią komplet. Następnie przestrzegając zaleceń instrukcji należy we właściwej kolejności połączyć wszystkie podzespoły kolejno pierwszej, a następnie drugiej. Kolejną czynnością jest ustalenie zgodnie z dokumentacją produktu dokładnych miejsc montażu na samochodzie, a jeżeli nie zostały określone zachowanie odstępu między nimi wynoszącego co najmniej 70 cm. Umieszczając pierwszą należy sprawdzić dokładność przylegania do karoserii, a w razie konieczności dokonać odpowiedniej korekty położenia elementów. Przystępując do montażu należy pamiętać, aby podczas dokręcania połączeń śrubowych korzystać z narzędzi znajdujących się w komplecie produktu. W przypadku śrub  wymagających dużej precyzji (bezpieczeństwa mocowania) w zestawie montażowym dostarczony jest klucz dynamometryczny z ustawionym właściwym momentem, ograniczającym siłę dokręcania.
Po dokręceniu śrub, zainstalowaniu pierwszej bazy należy sprawdzić jej stabilność, upewniając się, że zostały spełnione wszystkie wymagania z instrukcji. Kolejnym etapem jest montaż drugiej i dokonanie sprawdzenia jakości zamocowania.

Jakie jest prawdopodobieństwo, że mogę uszkodzić karoserię?
Ponieważ bagażnik może stykać się z nadwoziem, aby uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek podczas jego montażu i użytkowania szczególnie wraz z akcesoriami i załadowany ładunkiem stanowiącym znaczne obciążenie należy wybrać produkt dedykowany dla danego auta. Niedostosowanie elementów systemu nośnego do nadwozia, użycie nieodpowiedniej siły podczas przykręcania, przekroczenie dopuszczalnej ładowności może w bardzo dużym stopniu przyczynić się do powstania uszkodzeń lub w ekstremalnej sytuacji doprowadzić do wypadku. Dlatego do powiększenia możliwości transportowych należy korzystać z produktów sprawdzonych, przetestowanych na danym aucie, pochodzących od renomowanych firm. Wykonane z wysokiej jakości materiałów, zgodnie z wymaganiami producentów pojazdów, legitymujące się certyfikatami bezpieczeństwa gwarantują ochronę nadwozia i komfort podróżowania.

Z jaką prędkością mogę podróżować przewożąc bagaże "na górze"?
Prędkość pojazdu musi być dostosowana do rodzaju przewożonego ładunku oraz warunków aktualnie panujących na drodze takich, jak np. stan drogi, natężenie ruchu, rodzaj nawierzchni, warunków atmosferycznych, obowiązujących ograniczeń prędkości i innych przepisów ruchu drogowego, ale w żadnym przypadku nie może przekraczać 130 km/h.

Czy mogę wprowadzać zmiany w produkcie np. nawiercać otwory?
Zmiany techniczne w produktach są niedozwolone. Niezastosowanie się do tego zakazu spowoduje zwolnienie firmy z odpowiedzialności i utratę gwarancji - Guarantee.

Jak dużo mogę załadować?
Maksymalna ładowność określona jest w instrukcji montażu. Nie wolno obciążać systemu nośnego powyżej podanej wartości. Należy pamiętać, że niezależnie od ograniczenia podanego w instrukcji produktu, nadrzędne znaczenie ma wartość określona przez producenta danego modelu auta. Przestrzegać należy zawsze niższej z podanych ładowności.

Jaka powinna być odległość pomiędzy nimi - rozstawienie?
Jeżeli w instrukcji instalacji nie wskazano konkretnego miejsca montażu, powinny być od siebie oddalone co najmniej o 70 cm.

Czy posiadaną "bazę" mogę użyć ponownie do innego pojazdu?
Prosimy o skorzystanie z przewodnika na stronie szwedzkiej firmy lub kontakt z naszym sklepem, aby znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla Twojego modelu auta.

Czy mogę je zamontować do nadwozia z "panoramą"?
Tak. Można zamontować na autach z przeszkleniem panoramicznym, chyba że w instrukcji montażu napisano inaczej. Może też znajdować się zastrzeżenie, że niektóre typy szyberdachu nie mogą być otwierane, gdy są założone.

Co zrobić, gdy zgubiłem klucze?
Klucz można nabyć w najbliższym sklepie. Do dobrania odpowiedniego należy podać numer wybity na obudowie zamka (w przypadku produktów do 2018 roku). Ponieważ od 2019 roku zamki nie posiadają oznaczeń należy pamiętać o zapisaniu numeru znajdującego się na kluczu po dokonaniu zakupu produktu.

Czy mój uchwyt rowerowy będzie pasował?
Jeżeli Twój produkt wyposażony jest w mocowanie typu T-profil 20x20 mm możliwe jest zainstalowanie go na WingBar, WingBar Evo, Edge, SlideBar i ProBar. W przypadku innych rozwiązań doradzamy, aby przetestować to u lokalnego sprzedawcy.

Czy można korzystać z myjni mając założony "stelaż"?
Samochód z założoną "bazą" można myć tylko na myjni ręcznej np. ciśnieniowej. Zabronione jest mycie na myjniach automatycznych, bramowych itp.
linia czarna