Każdy wie, że wyjazdy rekreacyjne, wypoczynkowe wiążą się z koniecznością przetransportowania dodatkowych rzeczy. Zależnie od pory roku, docelowego miejsca wyjazdu, ilości i wieku osób podróżujących, ich indywidualnych pasji itp. czynników mamy do zabrania oprócz znacznych ilości bagażu jeszcze np. narty, snowboard, rower, kajak. Można starać się zapakować możliwie największą część ekwipunku w części bagażowej auta, a pozostałe pakunki umieścić pod tylną szybą i próbować rozlokować w kabinie ograniczając komfort jazdy. Kolejną myślą jest "na zewnętrz", sposób będący bardzo wygodnym rozwiązaniem, zwiększającym przestrzeń ładunkową, a jednocześnie gwarantującym wygodę podróżowania.
Przed podjęciem decyzji o zakupie systemu nośnego instalowanego na pojeździe mogą pojawić się różnego rodzaju wątpliwości i obawy dotyczące na przykład:
- potencjalnych uszkodzeń - jak, w aucie nieposiadającym relingów założyć wystarczająco solidny, mocny nie odbijający się negatywnie na kondycji nadwozia w miejscach mocowania;
- głośności - dodatkowego hałasu podczas jazdy;
- stopnia trudności montażu - wymaganego czasu do założenia i zdemontowania (przed wyjazdem i po);
- estetyki - nie po to, kupujemy auto kierując się wyglądem, aby je oszpecić akcesoriami;
- bezpieczeństwa - wpływu umiejętności manualnych użytkowników na pewność właściwego montażu.
Dobór odpowiedniego zestawu elementów tworzących "bazę" przewozową wymaga skorzystania z konfiguratora na stronie internetowej producenta, skontaktowania się z obsługą lub odwiedzenia sklepu dysponującego szczegółowym katalogiem - przewodnikiem. Określając markę, model, rodzaj nadwozia (hatchback, liftback, kombi, suv), ilość drzwi, a niekiedy także podając informację o relingach, panoramicznym oknie otrzymamy zestawienie podzespołów (belek, stóp, kitów).
Teraz możemy skompletować system przewozowy uwzględniający nasze dodatkowe preferencje dotyczące np. wyglądu, głośności, możliwości ładunkowych, ułatwienia załadunku itp. Do wyboru są różne opcje:
- tradycyjnych stalowych, odpornych na korozję, powleczonych czarnym polimerem SquareBar o prostokątnym przekroju;
- aerodynamicznych, bardzo cichych podczas jazdy WingBar Evo ze specjalnym interfejsem Quick Access, znacząco przyspieszającym montaż akcesoriów;
- z możliwością wysuwania na obie strony SlideBar ułatwiających czynności załadunku i wyładunku;
- nisko profilowych, położonych blisko dachu, aerodynamicznych WingBar Evo Edge stanowiących połączenie wysokiej wydajności i elegancji.
Zaawansowany, aerodynamiczny kształt WingBar Evo w połączeniu z innowacyjnymi rozwiązaniami takimi jak, TrialEdge redukującym opór aerodynamiczny dzięki separacji powietrza od belki i WindDiffuser zmieniającym jego przepływ redukuje hałas i zmniejsza zużycie paliwa. Indywidualne kity dedykowane profesjonalnie dopasowane do każdego modelu nadwozia gwarantują jego doskonałą ochronę, zapewniają wysoką ładowność oraz najwyższe bezpieczeństwo podczas jazdy. Precyzyjnie zaprojektowane, wykonane z najwyższej jakości materiałów stopy o wysokiej obciążalności umożliwiają szybki i jednoznaczny montaż dzięki kluczowi z ogranicznikiem siły mocowania, który pozwala wyczuć użytkownikowi moment osiągnięcia odpowiedniej siły.
Jeden bagażnik o tysiącu możliwości, dzięki któremu w kilka chwil zapakujesz bagaże i ruszysz w drogę:
- maksimum funkcjonalności w każdym aspekcie;
- maksymalna przestrzeń bagażowa;
- elegancka i opływowa sylwetka sprawiająca, że może pozostawać na samochodzie, nawet gdy nie jest używany;
- wysoka jakość;
- duża ładowność;
- szybka instalacja zarówno podczas zakładania na aucie, jak i podczas umieszczania akcesoriów np. uchwytów rowerowych, na sprzęt wodny lub zimowy na stelażu;
- bezpieczeństwo przetestowane do granic możliwości i potwierdzone certyfikatami TUV oraz City Crash Test.
Podsumowując, żadna z przedstawionych na początku obaw odnośnie systemu nośnego nie znajduje potwierdzenia w przypadku wyrobów z Hillerstorp. Wszystkie zespoły, mocowania zostały dogłębnie sprawdzone podczas prób testowych w szwedzkim Test Center. Jest to najnowocześniejszy ośrodek testowy na świecie, w którym produkty poddawane są najbardziej ekstremalnym próbom. Testuje się między innymi na okoliczność wypadków i innych niebezpiecznych sytuacji, które mogą wydarzyć się na drodze podczas podróży.
W zależności od wybranego rozwiązania mamy dwa, trzy, a niekiedy cztery opakowania części, które trzeba ze sobą właściwie połączyć. Do montażu nie są wymagane żadne dodatkowe narzędzia. Wszystko jest w komplecie. Chcąc mieć pewność dokonania właściwego wyboru, prawidłowości złożenia czy przeprowadzenia montażu zapraszamy do skontaktowania się z naszym punktem sprzedaży.