sklep i serwis polska

JawGrip 856 gdy ruszasz na wodną przygodę

linia czarna pozioma
- idealne, praktyczne, wielozadaniowe uzupełnienie do zestawu nośnego na czas przewożenia samochodem deski windsurfingowej, SUP'a, kajaka, łodzi gwarantujące bezpieczeństwo dla akcesoriów zabieranych ze sprzętem wodnym;
- specjalne wyprofilowane wsuwki Thule umożliwiają pewnie i szybko ustabilizować na miejscu dwie części masztu, dwa pełnowymiarowe pagaje, wiosła lub inne długie jednostki;
- smukły kształt i niski profil ograniczają hałas opory przepływu powietrza;
- trwała, gumowa warstwa ochronna pokrywająca gniazda osadzenia sprzętu chroni go pewnie podczas transportu;
- mieści maksymalnie 2 wiosła, pagaje, elementy masztu o średnicy 25 do 55 mm i wadze 7 kg;
- indywidualne pasy po obu stronach pozwalają dobrze zabezpieczyć ładunek;
- długość wysokiej jakości taśm z klamrami wynosi 25 cm;
- mocowanie w belkach aerodynamicznych WingBar, WingBar Evo, Xsporter i TracRac odbywa się z wykorzystaniem rowka T -profil;
- adapter nr kat. 889-705 umożliwiający instalację na SquareBar o prostokątnym przekroju 30x20 mm dostępny oddzielnie;
- w komplecie 2 sztuki;
- certyfikaty bezpieczeństwa: TUV;
- gwarancja 5 lat
wsuwka wielozadaniowa thule jawgrip 856 na wiosło, maszt
JawGrip 856
wsuwka wielozadaniowa thule jawgrip 856 na wiosło, maszt
jawgrip 856 uniwersalny
JawGrip 856
jawgrip 856 uniwersalny
Aktywny wypoczynek nad wodą - wśród malowniczych krajobrazów jezior i rzek:
dwu miejscowy jawgrip widoczny z boku
widok z boku
dwu miejscowy jawgrip widoczny z boku
transport dzielonego masztu na dachu samochodu
dzielony maszt
transport dzielonego masztu na dachu samochodu
właściwe osadzenie masztu mniejszą średnicą w kierunku jazdy
zmienny przekrój
właściwe osadzenie masztu mniejszą średnicą w kierunku jazdy
przeznaczony do długiego sprzętu o średnicach od 25 do 55 mm
zakres średnic
przeznaczony do długiego sprzętu o średnicach od 25 do 55 mm
indywidualne pasy dobrze zabezpieczają ładunek
prawidłowe mocowanie
indywidualne pasy dobrze zabezpieczają ładunek
nieprawidłowo ułożone do przewożenia wiosła czy części masztu
złe umocowanie
nieprawidłowo ułożone do przewożenia wiosła czy części masztu
zaleca się stosowanie pasów znajdujących się w komplecie
oryginalne taśmy
zaleca się stosowanie pasów znajdujących się w komplecie
oferowany oddzielnie adapter do montażu na belkach prostokątnych
adapter nr kat. 889-7
oferowany oddzielnie adapter do montażu na belkach prostokątnych
Parę rad, które powinniśmy mieć na uwadze
- przewożąc sprzęt pływający bagażnik, odpowiednio dobrany uchwyt do rodzaju jednostki są podstawą bezpiecznego dotarcia do celu;
- przed montażem i rozpoczęciem użytkowania należy przeczytać instrukcje oraz informacje dotyczące gwarancji;
- nie należy podejmować prób mocowania w jakikolwiek inny sposób niż w nich przedstawiony;
- deskę pakujemy w pokrowcu, porządnej torbie chroniąc ją przed zanieczyszczeniami drogowymi mogącymi powodować uszkodzenia;
- umieszczamy dziobem do dołu, i najlepiej bez finów;
- przed transportem należy usunąć wszystkie łatwo zdejmowane części, które mogą się odłączyć z powodu dużego oporu powietrza oraz wibracji stanowiąc zagrożenie dla innych uczestników ruchu drogowego;
- ładunek musi być starannie zabezpieczony (nie wolno używać elastycznych gum mocujących);
- w razie potrzeby długie jednostki należy oznakować odpowiednimi znakami i oświetleniem zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- za każdym razem po zainstalowaniu należy skontrolować mocowanie, po przejechaniu krótkiego dystansu np. 50 km, a następnie powtarzać w regularnych odstępach kontrolę np. kajaka, łodzi, deski, masztu, wioseł i innych transportowanych przedmiotów;
- kierowca pojazdu ponosi wyłączną odpowiedzialność za pełną sprawność zestawu transportowego oraz za jego zamocowanie wraz z ładunkiem, nawet jeśli instalację przeprowadza inna osoba;
- całkowita długość / wysokość pojazdu może się zwiększyć, w związku z powyższym podczas wjeżdżania do garażu, parkingu, poruszania się leśnymi drogami czy cofania należy zachować szczególną ostrożność;
- należy pamiętać o wpływie umieszczonych na górze pakunków na zachowanie pojazdu podczas jazdy szczególnie podczas pokonywania zakrętów i hamowania oraz większej wrażliwości na działanie bocznego wiatru;
- nie wolno przekraczać maksymalnej ładowności.
linia czarna pozioma